آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

همان طور كه از اسم آن مشخص است مبلمان ادراي مدرن مناسب زندگي روزمره با  امكاناتي به روز مانند طراحي ارگونومي ، قابليت تبديل پذيري در برخي از مدل ها و ...    به بازار عرضه مي گردد ، درمقابل مبلمان كلاسيك نيز در طرح  ورنگبندي ساده تر و  فارق ازهرگونه  امكاناتي توليد و به بازار عرضه مي گردد.ديده شده كه بعضا براي پركردن فضا هاي اداري با متراژهاي بالا از انواع و اقسام مبلمان اداري چه از نوع كلاسيك چه مدرن در كنار هم استفاده كردند. اين نكته رابه ياد داشته باشيد كه درهم وشلوغ بودن مبلمان اداري در محيط كارتان نه تنها به زيبا سازي محيط اداره تان كمك نخواهد كرد بلكه  از ديد ارباب و رجوع بسيار زشت و ناپسند خواهد بود .بهتراست به جاي پر كردن مبلمان جو ر وا جور از مبلمان شكيل تر استفاده كنيد .بسياري از طراحان براي پر كردن فضاي اداري متراز بالا  مبلمان اداري كلاسيك را پيشنهاد مي دهند .مبلمان اداري كلاسيك به فضا احساس بزرگي، اعتبار و شكوه ميبخشد و محيطي دل انگيز و جذاب را ايجاد ميكند. همچنين مبلمان كلاسيك باعث ميشود مراجعه كننده حس كند شما فردي قابل اطمينان و معتبر هستيد و اين براي موقعيت كاري شما بسيار مناسب است . اينكه كدام يك از اين دو براي چيدمان اداري محيط كارتان انتخاب شود ، كاملا امري است سليقه اي ، كه باتوجه به ضاي مدنظرتان چه ازنظر وسعت و چه از نظر طراحي كه مدنظرتان است مي توانيد يكي از ان دو رابرگزينيد.ناگفته نماند كه معمولا قيمت مبلمان كلاسيك با توجه به استايل خاص و شكيل تر بودن اين دسته از مبلمان بسيار گران تر از مبلمان اداري مرسوم بازار است ،


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان ادراي مدرن، قيمت مبلمان اداري، ميز اداري، صندلي اداري، محصولات مبلمان اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۴:۱۲ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

درصنعت دكوراسيون داخلي همواره با فرارسيدن سال نو شاهد معرفي  انواع مختلف مبلمان اداري هستيم .مبلماني كه هر كدام قابليت ها و خصوصياتي منحصر به فرد دارند .ويژگي هاي مانند مبلمان تغيير پذير ، مبلمان با ارگونومي بالا ، مبلمان كم جا وبسياري ديگر .در اين مطلب قصد داريم تا شما را با محصولات   مبلمان اداري آشنا كنيم.مارا با خواندن اين مطلب همراهي كنيد.اولين محصولي كه به معرفي آن خواهيم پرداخت ميزاداري است .ميز اداري خود به انواع گوناگون ميز مديريت ، ميز كارشناسي و ميز كارمندي تقسيم مي شود . قطعا با توجه به سليقه و فضاي مورد نظر محيط اداري انتخاب از انواع آن متفاوت خواهد بود .ناگفته نماند كه در تمامي اين مدل ها علاوه بر داشتن حق انتخاب در رنگبندي ، مي توانيد نوع آن را ازبين كلاسيك يا مدرن انتخاب كنيد.يكي از پرفروش ترين محصولات اين دسته ميزاداري مدرناست ،يكي ديگر از انواع شاخه هاي مبلمان اداري ،صندلي ادراي است .اين محصول نيز همانند ميز اداري در زيرشاخه هاي صندلي مديريت ، صندلي كارمندي و صندلي كارشناسي قابل تهيه مي باشد.قيمت محصولات مبلمان اداري با توجه به امكانات آن ، وخصوصيات منحصر به فردي كه براي ان در نظر گرفته شده است ،كاملا متفاوت است .


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان ادراي مدرن، قيمت مبلمان اداري، ميز اداري، صندلي اداري، محصولات مبلمان اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۳:۵۰ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

چه درسمت يك مدير شركت باشيد چه كارمندي معمولي ،اگر قصد خريد مبلمان اداري را داشته باشيد بد نيست به نكاتي كه در ادامه مطلب به آن اشاره خواهيم كرد توجه نماييد.اولين چيزي كه اربا ب و رجوع از بازديد محيط كارتان نظرشان را جلب خواهد كرد نوع چيدمان مبلمان اداري خواهد بود .توجه به طرح ، رنگبندي و هماهنگي ساير ملزومات اداري با مبلمان اداري باعث خواهد شد در نگاه اول چيدمان شما بسيار شكيل و زيبا ديده شود.هرگز براي پركردن فضاي اداري با متراژهاي بالا از مبلمان اداري شلوغ و درهم استفاده نكنيد ، به جاي آن از مبلمان اداري شكيل تر و مناسب فضاي اداري تان استفاده كنيد.بعضا ديده شده كه در ادارات بزرگ جهت پركردن فضا از مبلمان اداري كلاسيك در كنار مبلمان مدرن استفاده شده است .اين كار نه تنها فضاي اداره تان را زيبا نمي كند بلكه باعث مي شود تا محيط كاري تان ظاهري خشك وناپسند داشته باشد.از انواع مبلمان اداري مي توان به ميز منشي، ميز مديريت، ميز جلسات، ميز كاركنان، ميز كار گروهي و صندلي هاي ارباب رجوع اشاره كرد.براي قسمت هايي كه ارباب رجوع به اتاق كاركنان مي آيد بايد كامپيوتر بر روي ميز به طوري قرار گرفته باشد تا پشت مانيتور به سمت وي باشد و ارباب رجوع نتواند صفحه مانيتور را ببيند تا از درز اطلاعات مهم و خصوصي جلوگيري شود.جدا از مواردي كه به آن ها اشاره شد.استعلام  قيمت كالاهاي مدنظرتان نظير قيمت ميز اداري ،قيمت صندلي اداري و به طوركلي قيمت كليه ملزومات اداري بايد به درستي انجام شود تا كالايي كه قصد خريد آن را داريد بدانيد چه قدر برايتان هزينه برداراست.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان ادراي مدرن، قيمت مبلمان اداري، ميز اداري، صندلي اداري، محصولات مبلمان اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۳:۰۳ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

اگر قصد داريد در منزل يا محل كارتان بهترين چيدمان و دكوراسيون را به كار ببريد نيازي نيست حتما از وسايل گران قيمت استفاده كنيد .با كمي خلاقيت و نكاتي كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد مي توانيد دكوري خاص وجذاب داشته باشيد .با ما با خواندن اين مطلب همراه شويد.يكي از اشتباهات رايج دكوراسيوني كه به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهاي تزييني روي ديوار در ارتفاعي نامناسب و بيش از حد بلند است.براي افزودن رنگ به دكوراسيون، ابتدا از عناصري همچون كوسن‌هاي مبل يا كلاهك آباژور استفاده كنيد و پس از بررسي دقيق نتيجه كار و رضايت از آن رنگ‌ها، تدريجا افزودن رنگ را به دكوراسيون منزلتان گسترش دهيد.به هم ريختگي و شلوغي فضا نه تنها سبب تخريب جلوه دكوراسيون مي‌شود بلكه افراد در آن فضا زندگي پر استرس و نا‌آرامي را تجربه مي‌كنند. لازم نيست همه وسايلي را كه احساس مي‌كنيد زيبا هستند در دكوراسيون خانه‌تان جا دهيد چراكه ممكن است باعث شلوغي بيش از حد شود.جدا از در نظر گرفتن رنگ  يا طرح مهم ترين چيز انتخاب يك مبلمان اداري مناسب است ،البته اين كاملا نظري شخصي است ، چه قصد استفاده از مبلمان اداري مدرن داشته باشيد يا مبلماني كلاسيك .استفاده از هركدام از آن ها در دكوراسيونتان مي تواند باعث بهتر ديده شدن چيدمانتان شود.تركيب مبلمان اداري ، رنگبندي ، و استفاده بهينه از فضا قطعا فضايي شيك و جذاب را به همراه خواهد داشت. شركت مبلمان اداري آفن با ارائه محصولات متنوعي اعم از ميز اداري ،مبلمان اداري ، پارتيشن اداري و بسياري ديگر براي افراد خوش سليقه ومشكل پسند بهترين ها را ارائه مي نمايد .براي اطلاع از قيمت ميز اداري ، قيمت مبلمان اداري ، پارتيشن اداري و يا ساير محصولات توليدي شركت مي توانيد با شماره 0218399 تماس حاصل نماييد


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان اداري، قيمت ميز اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۱:۵۰:۰۴ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

اگر قصد تغيير دكوراسيون منزل به ويژه آشپز خانه خود را داشته باشد قبل از هرچيز بايد به رنگ بندي دكور و هماهنگي آن با ساير وسايل منزلتان دقت نماييد . در اين مقاله قصد داريم تا به شما در انتخاب رنگ مناسب كابينت آشپز خانه كمك نماييم .در ادامه با هما همراه شويد .آشپزخانه به عنوان قلب خانه اهميت زيادي در طراحي داخلي دارد. انتخاب متريال مناسب فضاي آشپزخانه قبل از هر قدم ديگري صورت مي گيرد و نكته بعدي كه در انتخاب متريال و مبلمان دكوراسيون آشپزخانه به ذهن مي رسد،  امروزه كابينت ها در انواع جنس و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند كه در ميان اين طرح هاي متنوع مدل كابينت هاي ام دي اف توانسته اند توجه افراد زيادي را به سوي خود جلب كنند.رنگ هاي روشن غالب تر از رنگ هاي تيره به نظر مي رسند ز يرا رنگ هاي روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر مي رسند  و  همين  امر  موجب جلب  توجه  بيشتر  مي شود. اين   قاعده را  مي توان در  رنگ آميزي  و  انتخاب رنگ دكوراسيون  آشپزخانه براي بيشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به كار ،برد.  اگر  فضايي  داراي  مقادير متوسطي  از رنگ تيره و  مقادير   اندكي رنگ روشن  باشد چشم به فضاي  روشن تر جلب مي شود . بنابراين مهم است كه براي جلب توجه از رنگ قوي با نور زياد استفاده شود.در معماري مدرن خطوط  متقاطع ، سطوح و احجام  تجريدي ترند. گاهي فرم ها چندان مرتب نيستند و ممكن  است با نظم كمتري به وجود آمده باشند. از  اين نظر رنگ مي تواند بر كيفيت به  هم پيوسته اين فضا و سطوح آنها تأكيد كند.اگر در فضاي آشپزخانه عناصري  مجزا داريد سعي كنيد هر حجم يا سطح را با رنگي متفاوت و ضعيف از هم جدا كنيد. چنين كاري جلوه اي منطقي به فضا مي دهد و بدون رنگ اين فضاها تهي به نظر مي رسند. اغلب اوقات به  كار گيري  اندكي  رنگ  در ا ين گونه فضاها بيشترين تأثير را دارند.هر رنگي بايدبه طور مشخص از رنگ مجاور متفاوت باشد اما نامتناسب و ناموزون نباشد.قطعا با خواندن اين مطلب متوجه شديد كه انتخاب رنگ  كابينت MDF چه تآثير بسزايي در زيباسازي منزلتان دارد نكته اي كه بايد حتما به آن دقت شود انتخاب از برندي نام آشنا و اجراي دكوراسيون توسط شركتي معتبر است .شركت مبلمان اداري آفن با ارائه برترين طرح هاي مدرن و كلاسيك از انواع مبلمان اداري ، دكوراسيون منازل وشركت ها وبسياري ديگر بهترين ها را به شما عرضه مي دارد كافيست يكبار امتحان كنيد

 

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان اداري، انتخاب رنگ كابينت آشپزخانه، رنگ كابينت MDF،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۷:۳۲ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

اتاق كنفرانس به محلي براي تبادل نظر و گفتگو گفته مي شود . پس اتاق كنفرانس را مي توان به عنوان يكي از ملزومات در هر اداره و هر شركت ناميد . همچنين جهت برگزاري جلسه ميان كاركنان شركت نياز به يك مكان مجزا دارد .

1.انواع ميز كنفرانس

2.ميزهاي كنفرانس با پذيرايي و بدون پذيرايي

3.ميز كنفرانس با طراحي خاص

4.مدل ميز كنفرانس

ميز هاي كنفرانس همانند ديگر وسايل موجود در شركت ها در شكل و طرح هاي گوناگون عرضه مي شوند و اغلب از جنس MDF، شيشه، آلومينيومي، تركيبي و چرم مي باشند .

 

در اندازه و شكل ميز كنفرانس بايد بر اساس طول و عرض اتاق كنفرانس انتخاب شود و يا بر اساس تعداد حاضرين در جلسه و نحوه برگزاري كنفرانس مشخص شود . به اين صورت كه اگر تعداد افراد حاضر در آن جلسه بيشتر از 70-80 نفر است، بهترين انتخاب براي ميز كنفرانس  به شكل دايره و بيضي است چرا كه تمامي افراد بايد اشراف داشته باشند تا بتوانند به صورت رو در رو با يكديگر به بحث و تبادل نظر بنشينند . قيمت ميز كنفرانس با توجه به جنس و ابعاد و اشكال مختلف مي تواند متفاوت باشد .مبلمان اداري نقش بسيار مهمي در افزايش پتانسيل و بهره وري يك مجموعه دارد . زماني كه شما مبلمان مناسبي داريد توانايي اين را داريد كه بهره وري مجموعه خود را وارد مرحله اي تازه كرده و بالا ببريد . به اين منظور بايد از شر مبلمان اداري قديمي و خسته كننده خود خلاص شويد و جاي انها را به مبلمان اداري مدرن بدهيد  .

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ميز كنفرانس، قيمت ميز كنفرانس، انواع ميز كنفرانس، مبلمان اداري، مبلمان اداري مدرن،

ادامه مطلب

تاريخ : ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۷:۰۸ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

ميز اداري از لوازم ضروري براي ارگان ها و ادارات و نهادها و سازمان ها به شمار مي رود . بسياري از مديران شركت ها وسواس زيادي در انتخاب ميز اداري دارند و خيلي اوقات در انتخاب ميز با سختي مواجه مي شوند . مخصوصا اگر يك شركت از بخش هاي مختلفي تشكيل شده باشد . يك تصور غلط وجود دارد و آن اين است كه با وجود با وجود اين كه اين كار كاري كاملا علمي است و نياز به تخصص و مشاوره دارد چرا كه انتخاب صحيح يك ميز اداري براي كاركنان در بهره وري و بازدهي كاركنان آن مجموعه تاثير بسزايي دارد .اما با وجود كارگاه هاي مختلف طراحي و ساخت در ميزهاي اداري، سفارش و تهيه ميزهاي اداري و ميز اداري مدرن بسيار آسان مي شود . در انتخاب بهترين مبلمان اداري بايد بالاترين قيمت را پرداخت كرد چرا كه از كيفيت و همچنين طراحي عالي برخوردار است . چرا كه روكش ميزها به گونه اي است كه طبيعي تر نشان داده مي شوند . مبلمان اداري كلاسيك داراي ويژگي هاي فراواني مانند كشوها، فايلينگ و طبقه بندي براي قراردادن انواع وسايل كاري تان و ... است .


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان اداري، مبلمان اداري كلاسيك، ميز اداري، ميز اداري مدرن، مبلمان اداري مدرن،

ادامه مطلب

تاريخ : ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۰:۲۴ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

انتخاب طرح مناسب  ميز مديريت  با توجه به نوع كاربري ، فضاي موجود ، نيازمندي هاي دفتر كار ، سلايق و اهداف مديران همواره يكي از دغدغه هاي مديران شركتها و سازمانها بوده است.

قبل از انتخاب هر نوع طرح  مبلمان اداري  به ويژه ميز مديريت پيشنهاد مي گردد به سلايق،‌ عادات و ترجيحات كاركنان خود اهميت دهيد.

از ويژگي هاي يك فضاي اداري خوب ، چيدمان مبلمان اداري آن از جمله ميز مديريتي ، ميز اداري ، ميز كار گروهي  و غيره بر اساس يك طرح خوب با كاربرد بالا و هدفمند مي باشد.

فضاي اداري و كاري هم مثل فضاي منزل نياز به طراحي دارد با توجه به اينكه ساعاتي از روز را در محيط كار به فعاليت ميپردازيم بنابراين طراحي زيبا و حرفه اي مي تواند در روحيه ي كارمندان تاثير گذار باشد.

براي طراحي يك محيط اداري بايد بيش از همه سعي كنيد اين محيط را رسمي و در عين حال با خلاقيت و نوآوري طراحي كنيد. تفاوتي ندارد كه اين فضا كوچك باشد يا بزرگ بايد سعي كنيد به گونه اي اين فضا را طراحي كنيد كه در عين مجهز بودن به همه امكانات با ورود مشتريان به اين فضا انرژي مثبت و احساس خوب ايجاد شود. وقتي كه مشتريان يا ديگر همكاران شما در تجارتهاي مختلف وارد فضاي كاري شما ميشوند در ابتدا طراحي محيط و جذابيت هاي آن مورد توجه خواهد بود بنابراين بايد به طراحي و دكوراسيون محيط كار به اندازه طراحي منزل توجه كنيم.

 

 

ويژگي هاي ميز مديريتي

شركت مبلمان اداري آفن در امر توليد و ساخت انواع مبلمان اداري ,ميز اداري، ميز مديريتي كلاسيك، كتابخانه، كانتر، پارتيشن اداري و... مهارت زيادي دارد. ميزهاي مديريتي با توجه به انداره، نوع كاربرد و... داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

 

رنگ ميز مديريتي

رنگ ميزهاي مديريتي، اغلب از ميان رنگ هاي تيره مي باشد. رنگ هاي تيره جذابيت بيشتري دارند. بهترين انتخاب، رنگي است كه با دكوراسيون داخلي اتاق مديريت و صندلي مديريت هارموني داشته باشد.

 

 

اندازه ميز مديريتي

ميز مديريتي نسبت به ميزهاي كارمندي و كارشناسي، داراي ابعاد بزرگتري است. دليل اين مسئله اين است كه با قرار دادن سيستم كامپيوتر بر روي آن، لوگوي شركت، تقويم، كاتالوگ و... در يك قسمت از ميز، باز هم فضاي كافي براي ساير وسايل اضافه و پذيرايي باقي مي ماند. ارتفاع ميز مديريت و اندازه ميز مديريت با توجه به ابعاد اتاق بسيار اهميت دارد. توجه داشته باشيد ميز مديريت نبايد نسبت به ابعاد اتاق كار كوچكتر يا بزرگتر باشد.

 

طرح و فرم ميز مديريت

طرح و فرمي كه براي ميز مديريت انتخاب مي شود،از سادگي خارج است و براي آن اشكال زيبا و خاصي استفاده مي شود. صندلي مديريت هم از اين قاعده مستثنا نيست اين صندلي هم با طرحي متفاوت از صندلي اداري ساخته و به بازار عرضه مي شود.

 

 

ارتفاع ميز مديريت

ارتفاع ميز مديريتي مدل هاي مختلفي دارد ولي نبايد بيش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوري كه دسترسي مدير به وسايل روي ميز را با سختي مواجه كند. از سوي ديگر كوتاه شدن ميز مديريتي، به معناي خم شدن كاربر و در نتيجه منجر به مشكلات جسماني مي شود.

 

استفاده از طرح هاي مدرن و زيبا نيز از ديگر ويژگي هاي ميزهاي مديريت مدرن ميباشد. اگر به دنبال ميز مديريت ارزان قيمت هستيد بايد به سراغ ميز مديريت دست دوم برويد ولي نبايد انتظار كارايي يك ميز مديريتي استاندارد كه با اصول ارگونومي ساخته شده را داشته باشيد.

 

انواع ميزهاي مديريتي

انواع ميزمديريت مدرن با طرح، جنس و رنگ هاي مختلفي مانند، ميز مديريت ام دي اف، ميز مديريت سلطنتي، ميز مديريت چوبي  و... توليد و ساخته مي شود كه شما باتوجه به نوع دكوراسيون مي توانيد ميز مديريت مدرن يا ميز مديريت كلاسيك را انتخاب نماييد.

 

به طور كلي ميز مديريت نبايد به صورت سنتي ساخته شود، ميز مديريت همانند ساير ميز هاي اداري و كارمندي  بايد مطابق با اصول ارگونوميك طراحي و ساخته شود چرا كه اين ويژگيها باعث مي شود كه ريسك آسيب به مديريت  به حداقل برسد. اين نوع طراحي ميز و ميز مديريت و ساير ميز هاي اداري و كارمندي باعث مي شود كه از خستگي كاربران و مديريت در ساعات طولاني كار جلوگيري كند و اين ويژگي حافظ سلامت مديريت است. داشتن اين خصيصه براي ميز و ميز مديريت و ميز هاي اداري و كارمندي اين امكان را مي دهد كه بتوان انواع صندلي مديريت و تجهيزات استاندارد را با  ميز مديريت هماهنگ كرد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : صندلي مديريت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۷:۳۰ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

مبلمان واژه‌اي است كه پيش از اين‌ها تنها براي مبل‌ها استفاده مي‌شد، ولي امروزه كاربرد گسترده‌تري پيدا كرده است. امروزه مبلمان اداري كه اصطلاحي است هميشه آن را شنيده‌ايم، تنها شامل مبلمان نمي‌شود. اين اصطلاح براي تمام لوازمي كه براي تجهيز يك محيط كاري استفاده مي‌شود به كار مي‌‌رود. مبلمان اداري شامل ميز و صندلي‌ها، ميز مديريت، ميز كنفرانس، ميز منشي و مبلمان پذيرايي و خيلي از لوازم ديگر مي‌شود. حتي پارتيشن‌هاي اداري، كمدها و فايل‌ها را نيز در بر مي‌گيرد. خريد اين تجهيزات به دليل تنوعي كه اين بازار دارد ممكن است زمان زيادي از شما بگيرد. خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد

 

صندلي اداري

موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد

پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.

نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.

يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

انتخاب ميز اداري

بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.

ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.

ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد.

 

انتخاب پارتيشن اداري

در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.

 

 

در محيط‌هاي كاري چند نوع ميز وجود دارد كه شامل موارد زير است:

  • ميز كارمندي
  • ميز مديريت
  • ميز منشي
  • ميز گروهي
  • ميز كنفرانس

اين ميزها با توجه به كاراييشان داراي انواع مختلفي هستند. مثلاً ميزهاي مديريت انواع مدرن و كلاسيك دارند و با مواد اوليه مختلفي ساخته مي‌شوند. ميز منشي مي‌تواند يك ميز معمولي مانند تمام ميزهاي كارمندي يا به شكل كانتر باشد. ميزهاي كنفرانس نيز در اندازه‌ها و طرح‌هاي مختلف با كارايي‌هاي متفاوت در بازار موجود هستند.

صندلي‌ها نيز خود به چند دسته تقسيم مي‌شوند كه شامل صندلي‌هاي كارمندي و صندلي‌هاي رياست مي‌شود.

قفسه‌ها، كمدها و انواع فايلينگ نيز بسته به حجم پرونده‌ها و نياز شركت در طرح‌ها و اندازه‌ها مختلف قابل توليد هستند.

براي پذيرايي از مراجعه كنندگان وجود يك بخش با مبلمان مناسب محيط اداري نيز براي هر شركتي الزامي به نظر مي‌رسد. انتخاب نوع و تعداد آنها نيز بسته به اندازه محيط شما دارد. در كل انتخاب هر نوع مبلمان اداري به مساحت محيط شما بستگي دارد.

 

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ميز مديريت، پارتيشن اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۱:۳۳ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد.ما در اين جا سعي نموده ايم بهترين نكات درباره خريد مبلمان اداري را بازگو كنيم تا شما به آن چه مي خواهيد براي انتخاب مبلمان اداري نزديك شويد.

1-انتخاب صندلي اداري
موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد
پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.
نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.
يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

2-انتخاب ميز اداري
بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.
ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.
ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد. براي اينكه ميز كار شما عمر بيشتري داشته باشد به دنبال ميزي باشيد كه سطح آن با روكش فرميكا يا ملامينه پوشيده شده باشد.

 

3-انتخاب پارتيشن اداري
در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : انتخاب مبلمان اداري، ميز مديريت، پارتيشن‌بندي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۹:۲۲ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی