از مضرات نامرتبي فضاي كار مي توان به كاهش بازدهي كارمندان اشاره كرد. طبق آمار، كارمنداني كه در فضاي بر هم ريخته و آشفته كار مي كنند، به نسبت افرادي كه در فضايي مدرن، شيك و مرتب كار مي كنند از ميزان بازدهي پايين تري برخوردار هستند. زيرا افراد در فضاي شلوغ نمي توانند به راحتي افكار و برنامه هاي ذهني خود را سامان ببخشند و خيلي زود دچار آشفتگي و تشويش فكر خواهند شد كه اين مسئله اتلاف وقت كارمند را در پي خواهد داشت. ضمن اينكه برهم ريختگي فضا، منجر به ايجاد حس ناكارآمدي در فرد نيز مي شود. به طور كل مي توان گفت نظم و مرتبي فضاي اطراف مي تواند تاثير بسيار زيادي بر آرامش فكر و تمركز افراد داشته باشد. يكي ديگر از محصولات مبلمان اداري كه استفاده گسترده اي در محيط هاي كاري دارد فايلينگ اداري است.
بهترين گزينه براي نظم بخشيدن به محيط اداري استفاده از فايلينگ هاي اداري براي سامان دادن به اسناد و مدارك در هر اتاق كاري الزامي است. شركت آفن براي انتخاب و آشنايي هرچه بيشتر كارمندان و مديران اقدام به تهيه مقاله اي با نامفضايي مرتب با فايلينگ اداري كرده است كه با مطالعه آم مي توانيد با كاربري دقيق اين محصول آشنا شويد.
شركت آفن توليد كننده انواع مبلمان اداري توليد فايلينگ اداري را در طرح ها و رنگ هاي مختلف براي نظم بخشيدن به محل كار شما توليد كرده است
بازدید :