آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

مهمترين عوامل تاثير گذار در انتخاب صندلي كنفرانس

در كنفرانس هاي مختلف افراد مجبور هستند تا ساعت هاي زيادي را روي صندلي بنشينند و به موضوعات كنفرانس بپردازند، عدم وجود صندلي كنفرانس مناسب باعث مي شود تا افراد از حضور در كنفرانس خسته شوند و اين خستگي علاوه بر وارد كردن صدمات فيزيكي به آناتومي بدن آنها روي اعصاب و روان آنها هم تاثير خواهد گذاشت، اين موضوع باعث مي شود تا انتخاب صندلي كنفرانس مناسب از اهميت بالايي برخوردار باشد، سوالي كه پيش مي آيد اين است كه صندلي كنفرانس مناسب چگونه بايد انتخاب شود؟ عوامل مهم در انتخاب صندلي كنفرانس چيست؟ براي فهميدن جواب اين سوال متن زير كمك فراواني به شما خواهد كرد.

 

ارتفاع صندلي كنفرانس


ارتفاع يكي از عناصر كليدي است كه در انتخاب يك صندلي بايد آن را در نظر گرفت، ارتفاع يك صندلي نبايد آنقدر بلند باشد كه پاهاي فردي كه روي آن نشسته به زمين نرسد و نبايد هم آنقدر پايين باشد كه كاربر نتواند پاهاي خود را به صورت مناسب به زمين متصل كند و مجبور باشد تا آنها را جمع كند، از آنجايي كه قد در افراد مختلف متفاوت است پس نمي توان صندلي تهيه كرد كه براي همه افراد از نظر ارتفاع مناسب باشد مگر اينكه  صندلي قابليت تغيير ارتفاع را داشته باشد، بنابراين بسيار مهم است كه در هنگام خريد صندلي كنفرانس مناسب قابليت تغيير ارتفاع آن را در نظر داشته باشيد.

ارتفاع صندلي كنفرانس بايد قابل تغيير باشد.


نشيمنگاه صندلي كنفرانس


نشيمنگاه و تكيه گاه دو نقطه اصلي اتصال بدن انسان با صندلي است نشيمنگاه بيشترين وزن بدن را تحمل مي كند و بنابراين بايد به گونه اي طراحي شود تا بيشترين سطح تماس با بدن را داشته باشد، علاوه بر عنصر سطح در نشيمنگاه بايد به نحوه طراحي آن هم توجه داشت. صندلي كنفرانس مناسب بايد در ناحيه نشيمنگاه يك فرورفتگي داشته باشد و به گونه اي طراحي شود كه كاربر بتواند خود را در محدوده نشيمنگاه جابجا كند، استانداردي كه براي نشيمنگاه صندلي در نظر گرفته شده است به اين صورت است كه : عرض آن بايد 40-50 سانتي متر باشد، فاصله جلو تا عقب نشيمنگاه هم بين 37-45 سانتي متر در نظر گرفته مي شود تا جابجايي روي آن امكان پذير باشد.

نشيمنگاه در صندلي كنفرانس بايد ارتفاع، طول و عرض مناسب داشته باشد تا تمام سطح نشيمنگاه كاربر روي آن قرار گيرد، نشيمنگاه نبايد زياد نرم و نبايد زياد سفت باشد.


تكيه گاه و گودي كمر در صندلي كنفرانس


تكيه گاه يكي از مهمترين بخش هاي هر صندلي است. اين بخش اگر به صورت مناسب طراحي نشود مي تواند اثرات بسيار زيانبار براي ستون فقرات ايجاد كند، ستون فقرات انسان داراي يك منحني به سمت داخل بدن است و تكيه گاه صندلي كنفرانس هم بايد به گونه اي طراحي شده باشد كه اين منحني را پر كند، علاوه بر اين پشتي صندلي كنفرانس بايد به گونه اي باشد كه بتواند مقداري زاويه دار هم شود، بسياري از اوقات اگر جنس پشتي از مواد مناسب تهيه نشده باشد تكيه دادن طولاني باعث ايجاد تعريق و خيس شدن لباس مي شود و شرايط نامناسبي را براي افراد ايجاد مي كند، پس بايد جنس آن را هم در نظر بگيريد.

در هنگام خريد صندلي كنفرانس توجه كنيد كه تكيه گاه صندلي گودي كمر را پر كند و قابليت تنظيم زاويه آن براي فرد وجود داشته باشد، جنس تكيه گاه هم به گونه اي باشد كه باعث تعريق زياد نشود.


دسته و پايه صندلي كنفرانس مناسب


پايه ها بايد به كاربر قابليت حركت بدهد و از استحكام كافي هم برخوردار باشد، بهترين نوع پايه براي صندلي كنفرانس پايه هاي 5 چرخ است كه از فلزاتي مانند آلومينيوم يا فولاد تهيه شده باشد، وجود دسته هاي مناسب براي صندلي كنفرانس باعث مي شود تا كاربر هم كنترل بيشتري بر صندلي داشته باشد و هم بتواند براي استراحت دست ها و قرار گرفتن حالت صحيح بدن از آنها استفاده كند، دسته ها بايد به اندازه كافي پهن باشد با بتوان دست ها را روي آن قرار داد و از استحكام بالا هم برخوردار باشد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : صندلي اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲ دى ۱۳۹۷ | ۰۲:۲۵:۰۲ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی