پارتيشن هاي اداري براي جداسازي موقت در فضاهاي اداري هستند.اجراي پارتيشن به عنوان يكي از مهمترين بخش هاي خريد مبلمان اداري به زيبايي فضاي داخلي ساختمان كمك زيادي ميكنند. انواع پارتيشن اداري به صورت پارتيشن تك جداره و پارتيشن دوجداره با متريال مختلفي چون پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن آلومينيومي ،پارتيشن ام دي اف توليد مي شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع كاربري، تركيببندي رنگ، متريال و ملزومات آن قيمت پارتيشن اداري متفاوت و متنوع است ولي نصب پارتيشن به خصوص انواع پارتيشن اداري شيشه اي ميتواند مكمل مناسبي در طراحي دكوراسيون فضاهاي اداري باشد
در محيط هاي اداري، قسمت هايي كه فعاليت مشخصي در آن انجام مي گيرد، با نصب پارتيشن هاي ام دي اف و شيشه اي از يكديگر جدا مي شوند. پارتيشن ها مي توانند در حالت هايي به صورت يكسره عمل كنند و دو ديوار روبروي هم را به يكديگر متصل كنند. در اين حالت، يك فضا به طور كامل بوسيله تقسيم كننده جدا مي شود و حالت مستقلي به خود مي گيرد. بديهي است كه وجود باز شويي مانند در، براي رفت و آمد نياز است.
پارتيشن اداري دو جداره
در پارتيشنهاي دوجداره قابليت ساخت قابهاي يكتكه و بزرگ وجود دارد. در اين نوع پارتيشن از ستون استفاده زيادي نميشود؛ زيرا بدنه پارتيشن بهاندازه كافي مقاومت و استحكام دارد و ميتواند بدون نياز به ستون بر روي زمين قرار بگيرد. زيبايي پارتيشنهاي دوجداره علتهاي زيادي دارد كه يكي از آنها حذف خطوط زائد در طراحي پروفيل ميباشد. مطمئناً براي مشتريان يكي از معيارهاي انتخاب، زيبايي پارتيشن ميباشد. اين نوع پارتيشن محدوديت رنگ ندارد و مشتريان ميتوانند هر رنگي را كه بخواهند سفارش دهند.
براي ساخت پارتيشن اداري دوجداره از پروفيلهاي 10*10 استفاده ميشود. همچنين براي افزايش استحكام آنها، يكلايه تمام آلومينيوم با روكش آنادايز شده يك تكه، درون پارتيشن قرار ميگيرد.
پارتيشن اداري تك جداره
پارتيشنهاي اداري تك جداره داراي ستونهاي متعددي هستند كه قرار گرفتن آنها بر روي زمين را راحت ميكند. به طوري كه پارتيشن اداري بدون لغزندگي، حالت ايستاده دارد. اين نوع پارتيشن اداري به صورت قابهاي يك تكه هستند در اين نوع پارتيشن اداري نيز حذف خطوط زايد در طراحي پروفيل، باعث زيبايي بيشتر اين محصول شده است.
پارتيشن اداري تك جداره از پروفيلهاي 4*4 تهيه ميشود كه در آن، يك لايه تمام آلومينيوم با روكش آنادايز شده استفاده ميشود. اين كار باعث افزايش استحكام پارتيشن اداري تك جداره ميشود.
تاثير مبلمان اداري بر محيط كسب و كار
يكي از موضوعات مهمي كه در مورد مبلمان هاي اداري وجود دارد، تاثيري است كه اين مبلمان بر روي فضاي كسب و كار و محيط هاي اداري مي گذارد. براي نشان دادن اين موضوع خوب است كه با يك مثال آن را نشان دهيم. تصور كنيد كه به يك بانك خصوصي وارد شده ايد و جايي براي نشستن شما تا رسيدن به نوبت وجود ندارد و اگر هم وجود دارد براي نشستن نامناسب مي باشند. در محيط اين بانك از پارتيشن هاي مناسب بين ارباب رجوع و كاركنان استفاده نشده است؛ آيا شما براي افتتاح حساب اين بانك را انتخاب مي كنيد؟ آيا براي انتقال پول بار ديگر به اين بانك مراجعه مي نماييد؟ مسلماً جواب شما منفي مي باشد. پس مي توان گفت استفاده از مبلمان اداري مدرن و زيبا در جذب مشتري يكي از اركان مهم به حساب مي آيند. لذا افراد با استفاده از انواع مبلمان اداري مي توانند محيط كسب و كار خود يا اداره اي كه در آن فعاليت دارند را به عنوان يك محيط نمونه به ارباب رجوع و مشتريان خود نشان دهند
بازدید :