آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

يكي از اصلي ترين و مهمترين آيتمها در دكوراسيون اداري، ميزهاي اداري مي باشند. انتخاب ميز اداري تضمين آرامش، كارايي كاركنان و زيبايي محيط كار مي باشد. در انتخاب يك ميز اداري اولين موردي كه بايد مدنظر قرار بگيرد آرامش و راحتي پرسنل است زيرا كارمندان مدت زمان زيادي را پشت اين ميزها مي گذرانند، يك ميز اداري مناسب مي تواند بازده كاركنان را به ميزان زيادي افزايش دهد. 

به دليل هزينه بر بودن تعويض ميزهاي اداري بايد در ابتدا به دقت انتخاب شوند تا نيازي به تغيير آنها نباشد. ميزهاي اداري بايد متناسب با شغل هر فرد انتخاب شوند و بايد به اين موضوع دقت شود كه آيا افراد با ارباب رجوع در ارتباط هستند يا خير. كساني كه با كامپيوتر كار مي كنند بايد فضاي مناسب براي كيبود و كيس در اختيار داشته باشند. ميزهاي اداري بايد از جنس مرغوب انتخاب شوند تا موس به راحتي بتواند برروي آن جابه جا شود.

 

ميز مديريت آفن

ميز مديريت و اتاق مديريت مهمترين بخش يك اداره يا شركت است كه نياز به تجهيزاتي چون صندلي مديريت، ميز مديريتي، كتابخانه و... با طراحي خاص تري نسبت به ساير بخش ها دارد. اصولا مديران كارهاي اپراتوري انجام نمي دهند اما قطعا ساعت هاي زيادي را پشت ميز سپري مي نمايند.اندازه ميز مديريتي، رنگ ميز مديريت و راحتي آن بايد متناسب با فضا و محيط اتاق باشد. اگر در ساخت مبلمان اداري توجه به استانداردهاي بدن انسان رعايت شود احساس راحتي و عدم خستگي در ميز مديريتي و ساير مبلمان اداري كاملا مشهود خواهد بود. شركت مبلمان اداري آفن با رعايت اصول ارگونومي اين نياز را برطرف نموده است. زيبايي و كيفيت از بارزترين ويژگي ميزهاي مديريتي بوده به همين خاطر شركت آفن، براي دسته ميزهاي مديريت خود از يراق آلات برتر استفاده مي نمايد، معمولا طراحان اين شركت با توجه به بازديد از فضا و دكوراسيون داخلي شركت ها ميزمديريتي خاص و متفاوت طراحي مي نمايد.

ميز كارشناسي آفن

ميز كارشناسي كه به ميز كارمندي نيز مشهور است در انواع مدل ها و اندازه هاي مختلف طراحي و ساخته مي‌شود.ميز هاي كارشناسي مدرن آفن با عالي ترين كيفيت و قيمت ساخته و به فروش مي‌رسند.

قيمت ميز كارشناسي مي تواند بر حسب طرح، ابعاد ميز و ساير ويژگي ها متفاوت باشد زيرا با توجه به محيطي كه مورد استفاده قرار مي گيرد و جنس و نوع ميز اداري كه در انواع مختلفي توليد و عرضه مي شود كارايي و مد روز بودن و داشتن استانداردهاي لازم متناسب با اندام انساني همه ان چيزيست كه از ميز كارشناسي خوب انتظار داريم.

ميز كارشناسي ارزان يا ميز اداري دست دوم هم مي تواند قابل استفاده باشد و از طرف خريداران به دليل ارزان قيمت بودن مورد استقبال قرار گيرد ولي هيچ تضميني براي استاندارد بودن و بالا بودن كيفيت ميز كارمندي وجود نخواهد داشت.

انواع ميز كارمندي ساده و مدرن با استحكام و كيفيت بالا و قيمت مناسب در شركت آفن توليد شده كه شما مي توانيد با ديدن عكس هاي اين ميزهاي اداري در وب سايت آفن بهترين انتخاب را از محصولات مبلمان اداري اين شركت داشته باشيد

ميز كنفرانس آفن

ميز كنفرانس از مهمترين مبلمان اداري در هر شركتي به شمار مي آيد و ميز كنفرانس در جلسات با افراد خارج سازمان و جلسات درون سازماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با توجه به اهميت ميز كنفرانس و استفاده از ميز كنفرانس در اغلب ادارات طراحي مدرن و بهينه با فضاي در دسترس اتاق كنفرانس بايد مورد توجه قرار گيرد.

ميز كنفرانس براي اتاق‌هاي كنفرانس استفاده مي‌شود كه بايد به نحوي طراحي شود كه تمامي حاضرين در مقابل يكديگر و بر روي يك ميز كنفرانس قرار بگيرند. بنابراين سايز و اندازه ميز كنفرانس و اصول ارگونومي ميز كنفرانس در آن اهميت زيادي دارد. به همين دليل در طراحي ميز كنفرانس و ساخت آن از جديدترين متد روز استفاده مي‌شود.

قيمت ميز كنفرانس با توجه به ابعاد ميز كنفرانس و جنس ميز كنفرانس متفاوت مي باشد. ميز كنفرانس دست دوم هم براي شركت ها ميتواند كارايي مورد نظر را داشته باشد ولي ممكن است زيبايي لازم، دوام و كيفيت مورد نظر را نداشته و عمر كوتاهي داشته باشند به همين دليل بهتر است مبلمان اداري خود را از شركتي كه تمام اصول استاندارد را رعايت و از بهترين مواد براي ساخت محصولات خود استفاده كرده خريد كنيد.

نكات لازم در خريد مبلمان اداري

  •  در زمان خريد مبلمان اداري به فضاي كسب و كار خود يا اداره اي كه قرار است از اين تجهيزات استفاده نماييد، توجه داشته باشيد تا بتوانيد با انتخاب مبلمان اداري مناسب شكل جذاب و زيبايي به محيط خود بدهيد.
  •  در زمان خريد از افراد با تجربه در اين امور مشورت بگيرد، تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.
  • در هنگام خريد سعي كنيد بهترين جنس را خريداري نماييد. لذا تفاوت قيمتي يك جنس خوب با يك جنس بي كيفيت چشم گير نمي باشد، اما در كارايي و دوام تفاوت بسياري با هم دارند.

در كل مي توان گفت خريد مبلمان اداري مناسب مي تواند راندمان آن محيط كاري را تا حد زيادي افزايش دهد


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۴ دى ۱۳۹۷ | ۰۴:۱۴:۳۲ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی