پارتيشن هاي اداري يكي از انواع جداكنندههاي كاذب و موقتي در فضاهاي اداري و خانگي است پارتيشن اداري در انواع پارتيشن ام دي اف، پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن متحرك وجود دارد كه به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع كاربري، تركيببندي رنگ، متريال و ملزومات آن ميتواند مكمل مناسبي در طراحي دكوراسيون فضاهاي اداري باشد
پارتيشن هاي شيشه اي در انواع پارتيشن شيشه اي متحرك، پارتيشن بلوك شيشه اي، پارتيشن با شيشه سكوريت، پارتيشن شيشه و استيل و... توليد مي شود كه با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قيمت پارتيشن شيشه اي متفاوت است. در رابطه با پارتيشن هاي متحرك هم لازم است بدانيد كه پارتيشن متحرك منزل با پارتيشن متحرك اداري به واسطه نوع كاربري متفاوت است. قيمت انواع پارتيشن متحرك نيز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفي متغير مي باشد.
پارتيشن اداري دست دوم كه در مقايسه با پارتيشن هاي نو در گروه پارتيشن اداري ارزان قرار مي گيرند نيز در مواردي مورد استفاده هستند اما ممكن است مانند مبلمان اداري ارزان دست دوم عمر خود را كرده و كارايي مورد نظر را نداشته باشند. پارتيشن دست دوم شايد در مقايسه با قيمت پارتيشن اداري نو صرفه اقتصادي داشته باشد ولي نمي توان از جنس آن اطمينان حاصل كرد.
شركت مبلمان اداري آفن در مقاله پارتيشن هاي اداري مكمل فضاي اداري به انواع پارتيشن اداري و كاربري آنها اشاره كرده است
بازدید :
وجود يك ست مبلمان اداري خوب و استاندارد در محل كار علاوه بر حفظ پرستيژ شركت و دفتر كار، به راحتي و آسايش كارمندان كمك مي كند. در يك دفتر كار ممكن است ميز كارمندان مختلف بر اساس سمت و يا رتبه شغلي آن ها متفاوت باشد. در اين مكان ها ميز منشي نيز تا حدود زيادي با كارمندان ديگر متفاوت است چرا كه نحوه كار منشي و ضرورياتي كه براي انجام كار خود به آن ها نياز دارد و همچنين دفاتر و اسنادي كه بايد در دسترس داشته باشد ميز كار او را نسب به ساير كارمندان متفاوت مي كند. جاي لوازم مربوط به كار منشي مثل كامپيوتر، پرينتر، فكس و اسكنر نيز بايد به درستي مشخص شده باشد تا او به هنگام كار به آن ها دسترسي داشته باشد. در مجموع در بيشتر دفاتر اداري ميز منشي ها و مسئول دفتر ها بزرگ تر و كامل تر است و اين ها همه در راستاي بهينه سازي كار منشي و به تبع آن كل مجموعه انجام مي گيرد.
شركت طراحي دكوراسيون داخلي و مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه به صورت تخصصي به كار طراحي، ساخت و اجراي مبلمان اداري مي پردازد و موفق شده است در زمينه بهينه سازي محيط كار و افزايش راندمان در فضاي اداري گامي بلند بردارد. اين شركت تخصصي، بهترين و كاربردي ترين ايده ها در زمينه طراحي داخلي و در مقاله مبلمان اداري خوب چه ويژگي هايي دارد؟ شما را در انتخاب هرچه بهتر مبلمان اداري راهنمايي مي كند.
بازدید :
بانك ها نيز براي طراحي مبلمان اداري خود داستاني متفاوت دارند. در اين مكان هاي اداري كه قرار است ارباب رجوع با كارمند و مدير ارتباط مستقيمي داشته باشد و به احتمال قوي نيز مدت زماني را بايد به انتظار بنشيند، طراحي مبلمان شكل متفاوتي پيدا مي كند. اين طراحي علاوه بر اين بايد راحتي كارمند و اپراتور را تامين كند و بايد براي راحتي مشتريان در زماني كه در بانك حضور دارند نيز چاره اي بيانديشد. كساني كه در زمينه كار طراحي داخلي و ساخت و اجراي مبلمان اداري دستي بر آتش دارند هميشه راهكار ها و شيوه هاي خوبي را در اختيار متقاضيان خود قرار مي دهند.
مبلمان اداري در بانك بايد دو منظوره باشد، اين تجهيزات بايد علاوه بر تامين آسايش و راحتي كارمندان و مشتريان بانك، فضاي ايمني را جهت نگهداري اسناد و مدارك مالي بانك فراهم نمايد. تامين امنيت در قفسه ها، سيستم فايلينگ و كمدهاي بانك به قدري حائز اهميت است كه بايد آن را در اولويت پروسه طراحي و ساخت مبلمان اداري براي بانك ها در نظر گرفت. براي اينكه بهترين انتخاب را در خريد مبلمان مناسب بنك ها داشته باشيد مقاله چه نوع مبلمان اداري براي بانك ها مناسب است؟ را با دقت مطالعه و بررسي بفرماييد
شركت مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه مفيد در زمينه طراحي، ساخت واجراي مبلمان اداري بانك ها، پروژه هاي موفق زيادي را با برند هاي معتبر بانكداري در ايران به انجام رسانده است. اين مجموعه كه در صنعت مبلمان اداري و دكوراسيون داخلي شناخته مي شود با تكيه بر كارشناسان كارآزموده و خلاق خود بهترين و ايمن ترين طراحي داخلي و مبلمان اداري را براي بانك ها ارائه مي كند.
بازدید :
اين پرسش كه سبك مدرن بهتر است يا كلاسيك، واقعاً سؤال بيمعنايي است. هيچكدام بر ديگري ارجحيت ندارد. هر مديري بنا به سليقهاي كه دارد، ميز مديريتي سلطنتي، ميز مديريت كلاسيك يا مدرن ميتواند براي دكوراسيون خود هر سبكي را انتخاب كند. گاهي واضح نميتوان گفت كه فرد يك سبك مدرن يا كلاسيك را ميپسندد و يا از تلفيقي از هر دو استفاده ميكند. البته بدون اينكه تعريف درستي از سبكها و نحوه تلفيق درست آنها با يكديگر داشته باشيد، اقدام به اين كار نكنيد.
دكوراسيون داخلي نقش عمدهاي در كيفيت فضاي ساختمان دارد. نحوه چيدمان وسايل و تقسيمبندي فضا، رنگ پوشش كف، سقف و ديوارها، نورپردازي و از همه مهمتر مبلمان اداري تعيينكننده زيبايي و كارآمدي فضاها هستند..
انتخاب مبلمان اداري از اهميت ويژه اي برخوردار است براي اينكه بهترين انتخاب را داشته باشيد با مشاوران مبلمان اداري آفن تماس حاصل فرماييد تا همه مواردي كه بايد مد نظر داشته باشيد را در اختيارتان قرار دهند. اگر مي خواهيد بدانيد انتخاب كدام نوع مبلمان براي شما مناسب است مقاله چه مديراني از مبلمان اداري كلاسيك استقبال ميكنند؟ را بخوانيد.
بازدید :
ميز اداري از عناصر اصلي مبلمان اداري است كه افراد مدام با آنها سر و كار دارند و بر اساس جنس، طرح و امكاناتشان از كاربردهاي متنوعي برخوردارند. نامتناسب و غيراستاندارد بودن ميزها موجب آسيبهاي جدي براي كاركنان ميشود و راندمان آنها در طولانيمدت پايين خواهد آمد.
اهميت به كاركنان در محيط اداري از رموز موفقيتي است كه كمتر مدير و كارفرمايي به آن توجه ميكند. اينكه براي هر فرد با توجه به نياز و حرفهاش براي او ميز تهيه شود، اهميت بسيار زيادي دارد. مثلاً ميز يك مهندس معمار با يك برنامهنويس بايد تفاوتهايي با هم داشته باشند. با كمي تحقيق و مشورت با متخصصان اين حوزه و مطالعه مقاله تفاوت ميزهاي كارمندي و كارشناسي ميتوانيد ميز مناسب خود را انتخاب كنيد
شركت مبلمان اداري آفن با در نظر داشتن اصول ارگونومي انواع ميز اداري را طراحي و ساخته است و به ساعت كار طولاني كه قرار است كارمندان از آنها استفاده كنند، توجه شده است. اين ميزها به وسيله دستگاههاي برش خيلي دقيق و با ظرافت برش ميخورند و لبههاي آنها با نوار پي وي سي 2 ميليمتري عايق ميشود. اگر حساسيت بيشتري در انتخاب ميز داريد، ميتوانيد سراغ ميزهاي كارشناسي برويد تا بهترين انتخاب را در خريد مبلمان اداري داشته باشيد.
بازدید :
يكي از وسايل پركاربرد اداري در دفاتر كار پارتيشن ها هستند. كه در انواع جنس پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن آلومينيومي، پارتيشن ام دي اف و با توجه به نياز فضا در دو نوع پارتيشن تك جداره، پارتيشن دوجداره استفاده مي شود. قيمت پارتيشن اداري با توجه به جنس آن متفاوت است. پارتيشن اداري دست دوم هم قابل استفاده است اما نبايد انتظارات و كارايي پارتيشن نو را داشت. براي محيط هاي اداري پارتيشن دوجداره اداري با توجه به نوع كار اداره يا شركت مناسب خواهد بود.
پارتيشن تك جداره اولين محصولات از اين دست بودند و بعدها اين وسايل با توجه به نيازهاي افراد در محيط هاي كاري تكامل پيدا كردند؛ اين بود كه پارتيشن هاي دوجداره به وجود آمدند.
پارتيشن هاي دوجداره كه امروزه در صنعت توليد و ساخت مبلمان اداري بسيار رواج پيدا كردهاند، به يكي از آيتم هاي دلخواه براي استفاده در ادارات و دفاتر كار تبديل شدهاند. عملكرد بالاي اين نوع از پارتيشن ها موجب شده تا امروزه صاحبان دفاتر و ادارات مختلف، به سوي استفاده از انواع مختلف آن گرايش پيدا كنند.
پارتيشن هاي دوجداره وظيفه ديگري نيز دارند و آن ايزوله كردن محيط است. براي اينكه كارمندان در طول روز و در حين كار دائم در معرض ديد افراد مختلف نباشند، مي توان از پارتيشن هاي دوجداره استفاده كرد. اين امكان علاوه بر ايجاد آرامش و كاهش تنش در محيط كار، موجب افزايش راندمان كاري كارمندان مي شود و احتمال پرت شدن حواس آن ها را در طول روز كاهش مي دهد.
مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه در امر طراحي و توليد مبلمان اداري اقدام به ساخت انواع پارتيشن، پارتيشن اداري ارزان، پارتيشن متحرك، پارتيشن دوجداره mdf و... كرده است كه كارايي فضا را دوچندان افزايش مي دهد.
بازدید :