آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

زماني كه صحبت از افراد موفق به ميان مي آيد به خصوص مديران موفق، همه دوست دارند بدانند دليل اين موفقيت چيست؟! دليل موفقيت اين مديران علاوه بر سعي و تلاش بهره مندي از امكانات و وسايل كارامد است براي مثال مدير يك شركت كسب و كار براي راحتي و آرامش خود و و كارمندان از مبلمان اداري استاندارد در محيط كار بهره ميگيرد تا راندمان كار كارشناسان خود را بالا ببرد. ميز منشي، كانتر، صندلي كارمندي، ميز كنفرانس، ميز مديريت همه امكانات براي يك شركت موفق بايد فراهم باشد.

اتاق مديريت يكي از مهمترين بخش هاي هر شركتي است كه معمولا مشتريان كسب و كار به آنجا مراجعه مي كنند. از مسائلي كه در اتاق كار مديران موفق لحاظ شده است، استفاده و بهره گيري از ويژگي ها و امتيازات مبلمان اداري است. آن ها با استفاده از متد هاي استاندارد و مشاوره با كارشناسان اين حوزه از به روز ترين و مناسب ترين ميز ها، صندلي ها، كمد ها و قفسه ها در اتاق خود بهره مند مي شوند. اين كار به افزايش نظم دروني اتاق كار كمك مي كند و تاثيري شگرف در نظم ذهني و موفقيت مديران دارد. متريال و رنگ به كار برده شده براي ساخت وسايل و مبلمان اداري در اتاق اين مديران موفق از تنوع بالايي برخوردار است، چرا كه هر مديري مي داند بايد مطابق با نوع كارش اين المان ها را در محيط مورد استفاده قرار دهد. مثلا يك مدير موفق در يك كارخانه صنايع چوب بايد با بهره گيري از بهترين نوع چوب، مبلمان اداري را براي اتاق خود استفاده كند كه شكل و شمايلي نزديك به طبيعت دارد. در مقاله اتاق مديران موفق دنيا مي توانيد با اي افراد به طور كامل آشنا شويد.

شركت آفن با سال ها تجربه در ساخت و اجراي مبلمان اداري_مديريتي در زمينه توليد المان هاي مختلف مبلمان اداري و بهره گيري از امكانات پيشرفته و مدرن، به روز ترين طراحي هاي داخلي و مبلمان اداري را با توجه به سليقه و ذائقه مديران موفق در اختيار آن ها قرار مي دهد. كسب چندين جايزه در اين زمينه نمود اين موفقيت است.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ميز مديريت، مبلمان اداري، قيمت مبلمان اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۱:۳۳:۰۹ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی