آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

آيا ميزي براي افراد كوتاه قدي كه نياز به كارهاي ايستاده دارند وجود دارد؟
 
هميشه يكي از ملزومات مبلمان اداري ميز كار بوده است. در اين ميان ميزهاي ايستاده براي كساني كه نياز دارند تا كارهاي خودشان را به صورت ايستاده انجام دهند طراحي شده است. اين ميز اداري به گونه اي طراحي شده است كه كاربر بتواند به صورت ايستاده و يا با استفاده از يك صندلي نسبتا بلند كارهاي خودش را انجام دهد و بتواند به راحتي در اطراف آن حركت كند.
اين ميز انواع مختلفي دارد و شما در زمان انتخاب از نمونه هاي آماده گرفته تا نمونه هايي كه به صورت اختصاصي براي شما ساخته مي شود را مي توانيد پيدا كنيد. اما بهترين گزينه براي افراد كوتاه قدي كه به كارهاي ايستاده نياز دارند، ميزهايي هستند كه امكان تغيير ارتفاع را دارند. اين نوع ميز تمام انعطاف پذيري لازم را براي شما تامين مي كند. براي مثال ممكن است شما در زمان كار با كامپيوتر به ارتفاع خاصي نياز داشته باشيد، اما زماني كه قصد خواندن كتاب يا نوشتن را داريد، لازم باشد ارتفاع ميز را تغيير دهيد. همچنين، در مواقعي كه ممكن است چند نفر از ميز استفاده كنند، قابليت تغيير ارتفاع يكي از موضوعات ضروري است كه بايد رعايت نمائيد.
در ادامه، با ما همراه باشيد تا نكاتي كه براي خريد يك ميز اداري ايستاده و صندلي اداري بايد رعايت كنيد را با هم بررسي نماييم:
 
آيا به ميز اداري ايستاده نياز دارم؟ 
 
در صورتي كه در طول روز خيلي جابه جا مي شويد و حالت ايستادن خودتان را معمولا تغيير مي دهيد، يك ميز با قابليت تغيير ارتفاع مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. طبق تحقيقات نشستن زياد روي صندلي اداري آسيب هاي زيادي به ستون فقرات شما وارد مي كند؛ اما ممكن است براي برخي افراد ايستادن زياد، حتي از نشستن نيز ضرر بيشتري داشته باشد. به همين سبب، بهتر است به جاي خريد يك ميز اداري ايستاده، به فكر خريد يك ميز با قابليت تغيير ارتفاع باشيد. اين نوع ميز در افزايش راحتي، سلامت و راندمان كاري شما تاثير بسيار زيادي خواهد داشت.
 
 
آيا بايد يك ميز اداري جديد بخرم يا ميز قبلي خودم را به يك ميز ايستاده تبديل كنم؟ 
 
اين موضوع در ابتدا به خود شما بستگي دارد، اما موارد ديگري هم كه در اين موضوع نقش دارند، عبارتند از فضاي كار موجود و سطحي كه براي كار نياز داريد. براي پاسخ به اين سوال بهتر است فضايي كه ميز موردنظر اشغال مي كند و سطح كاري كه در اختيار شما قرار مي گيرد را هم مورد بررسي قرار دهيد. در مواقعي كه هميشه تمام وسايل موردنياز خودتان را روي ميز قرار مي دهيد و به فضاي بسيار زيادي نياز داريد، خريد يك ميز جديد توصيه مي شود؛ اما اگر به فضاي زيادي نياز نداريد، تبديل كردن ميز قبلي خودتان به يك ميز ايستاده گزينه بهتري است.
همچنين، بهتر است تطبيق پذيري ميز اداري با ديگر وسايل اتاق كار خودتان را هم از نظر كارايي و زيبايي در نظر بگيريد. براي مثال برخي از مدل هاي صندلي اداري به راحتي با ميزهاي اداري ايستاده تطبيق پذير نيستند. به همين سبب، بهتر است در زمان خريد ميز ايستاده به تطبيق پذيري آن با ديگر وسايل خودتان اطمينان حاصل كنيد.
 
كمترين و بيشترين ارتفاع يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟ 
 
همانطور كه قبلا گفته شد، بهتر است ميزي را انتخاب كنيد كه هم به صورت ايستاده و هم به صورت نشسته بتوانيد از آن استفاده نماييد. اين نوع ميز بيشترين ميزان انعطاف پذيري و سلامتي را براي شما تامين مي كند و علاوه بر آن، راندمان كاري و سلامتي بلند مدت شما را نيز تضمين خواهد نمود. تمامي ميزهايي كه با قابليت تغيير ارتفاع عرضه مي شوند يك محدوده تغيير ارتفاع منحصر به فرد دارند و بايد ميزي را انتخاب كنيد كه هم به صورت ايستاده و هم به صورت نشسته بتوانيد از آن استفاده نمائيد.
 
بهترين زاويه كارمند با ميز اداري
 
در صورتي كه فقط خودتان از ميز استفاده مي كنيد: 
به صورت كاملا راحت روي صندلي اداري بنشينيد و دست خودتان را به گونه اي روي ميز قرار دهيد كه هميشه براي تايپ كردن قرار مي دهيد. سپس، فاصله زمين تا زير آرنج خودتان را اندازه بگيريد. ارتفاع ميز در حالت نشسته بايد به همين اندازه باشد.
بايستيد و به همين شكل فاصله كف زمين تا زير آرنج خودتان را اندازه بگيريد. اگر از زيرپايي خاصي استفاده مي كنيد، بايد اندازه آن را هم در نظر بگيريد.
ميزي را انتخاب كنيد كه به خوبي با اين دو اندازه سازگار باشد.
اگر قد شما كوتاه است و نمي توانيد ملزومات مبلمان اداري پيدا كنيد كه با قد شما سازگار باشد، مي توانيد از زيرپايي و يا جاي كيبورد هم استفاده كنيد.
اگر ميز توسط دو يا چند نفر استفاده مي شود: 
 
پروسه ذكرشده در بخش قبلي را براي تك تك افراد (يا حداقل كوتاه قد ترين و بلندقدترين فرد گروه) دنبال كنيد.
ميزي را انتخاب كنيد كه ارتفاع آن براي كوتاه قدترين و بلندقد ترين فرد گروه مناسب باشد.
اگر نمي توانيد يك ميز براي كاربر كوتاه قد پيدا كنيد، مي توانيد از زيرپايي و جاي كيبورد هم استفاده كنيد.
عرض يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟
عرض ميز اداري يا فاصله جلو تا عقب آن نيز موضوع خيلي مهمي است و نبايد ناديده گرفته شود. عرض اكثر ميزهاي ايستاده حداقل 75 سانتي متر است كه براي اغلب كاربران كافي است. در صورتي كه عرض يك ميز اداري از اين ميزان كمتر باشد، باعث خواهد شد كه مانيتور خيلي به صورت نزديك شود و نتيجه آن خستگي چشم شما و كاهش كارايي خواهد بود.
 
طول يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟
 
اين موضوع نيز بار ديگر، به فضاي موجود و نيازهاي شما برمي گردد. اكثر ميزهايي كه ارتفاع متغير دارند، در ابعاد و شكل هاي مختلف عرضه خواهند شد و شما بايد بهترين گزينه را بسته به نيازهاي خودتان انتخاب كنيد.
 
انتخاب ملزومات مبلمان اداري مناسب براي ميز ايستاده
 
تا به امروز خريد مبلمان اداري را به صورت آنلاين تجربه كرده ايد؟ جدا از مبلمان اداري، شما مي توانيد تمام ملزومات اداري را نيز به صورت اينترنتي تهيه نماييد. صندلي يكي از ملزومات مبلمان اداري است و به طور حتم به يك صندلي اداري نياز خواهيد داشت. البته به جاي اينكه به فكر خريد يك صندلي اداري حرفه اي و گران قيمت باشيد، مي توانيد از يك صندلي معمولي نيز استفاده كنيد تا بتوانيد كارهاي روزمره خودتان را انجام دهيد. فقط در صورتي به صندلي نياز نخواهيد داشت كه يكي از معدود كساني باشيد كه مي توانند هر روز ساعات زيادي را به صورت ايستاده كار كنند.
يكي ديگر از گزينه هايي كه داريد، صندلي هاي بار هستند. اين صندلي ها براي استفاده طولاني مدت مناسب نيستند و پس از 20 تا 30 دقيقه باعث خستگي مي شوند. همين امر باعث مي شود مغز شما دستور دهد كه بايستيد.
در مجموع، گزينه هاي زيادي براي افراد كوتاه قدي كه نياز دارند به صورت ايستاده كار كنند، وجود دارد؛ اما انتخاب بهترين گزينه ملزومات مبلمان اداري به نيازهاي شما بستگي دارد. در اين مقاله تلاش شد تمام گزينه هايي كه بايد براي انتخاب ميز و صندلي اداري در نظر بگيريد را بررسي كنيم؛ اما در صورتي كه سوال خاصي در اين زمينه داريد، هميشه مي توانيد آن را با ما در ميان بگذاريد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ميز اداري، صندلي اداري، مبلمان اداري، ميز و صندلي اداري، خريد مبلمان اداري،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۱ دى ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۸:۴۴ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی