آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

امروزه استفاده از سازه هاي پيش ساخته در فضاهاي مختلف بسيار رايج شده است. پارتيشن ها و ديوايدرها از جمله همين سازه هاي پيش ساخته هستند كه كاربردي بسيار مهم در ايجاد فضاهاي اختصاصي دارند. با تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري و ويژگي هاي اين سازه ها آشنا مي شويم.

ديوايدر چيست؟

شايد شما هم در فضاهاي اداري سازه هايي را مشاهده نموده باشيد كه به عنوان يك جدا كننده از آن استفاده شده است. اين سازه ها نه تنها فضايي اختصاصي را در يك مكان عمومي ايجاد مي نمايند بلكه به راحتي قابل جابجايي بوده و در صورت نياز مي توان آن را در محل ديگر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن اين سازه ها داراي قابليت آكوستيك بوده  و به هيچ وجه صدا از آن عبور نمي كند. به همين دليل ايجاد فضايي اختصاصي با امنيت بالا از مهم ترين تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري است.

معمولا در فضاهاي اداري ايجاد سروصدا باعث سردرگمي افراد و كارمندان شده و از بازده كاري كم مي نمايد. ديوايدرها با دارا بودن قابليت عدم عبور هرگونه صوت باعث ايجاد تمركز در افراد شده و راندمان كاري را افزايش مي دهد.

آشنايي با ديوايدر و ويژگي هاي آن

آشنايي با ديوايدر و ويژگي هاي آن

متريال در انواع ديوايدر

بسته به فضاي مورد استفاده مي توان از متريال هاي مختلفي جهت طراحي دكوراسيون داخلي استفاده نمود. اين تنوع در متريال باعث ايجاد هماهنگي بيشتر بين سبك انتخابي در طراحي داخلي و طراحي دكوراسيون داخلي مي شود. بيشتر افراد تصور مي كنند كه طراحي داخلي همان دكوراسيون داخلي است. اما طراحي سبك تعيين فضا براي هر كار است در صورتي كه طراحي دكوراسيون داخلي تعيين نوع چيدمان تجهيزات و مبلمان در اين فضا است.

به همين علت تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري نقشي تعيين كننده داشته و مي توان به انتخاب متريال مورد نظر در ساخت ديوايدرها به دكوراسيون داخلي زيباتر فضا كمك زيادي نمود. از متريال هاي مصرفي در توليد ديوايدرها مي توان به شيشه، ام دي اف، چوب، فلز و يا هر نوع متريال مورد علاقه اشاره نمود. هر كدام از اين متريال ها در زيبايي فضا نقش تعيين كننده داشته و تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري را افزايش مي دهد.

مطلب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از مبلمان اداري آفن دنبال نماييد

دكوراسيون داخلي با پارتيشن هاي فريم لس

تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري

ديوايدرها از جمله محصولات پر مصرف در ادارات هستند. تنوع در طرح و رنگ و متريال به ديوايدرها قابليت استفاده در هر نوع از فضاهاي اداري را بخشيده است و به ايجاد فضاي شاداب تر و آرامش بخش كمك زيادي نموده است. استفاده از گياهان به عنوان ديوايدر علاوه بر ايجاد محيطي زنده و پويا به ايجاد فضاي آرام و روح بخش در محيط هاي اداري منجر شده و افراد در اين فضاها از راندمان كاري بالايي برخوردار هستند. براي ايجاد اين نوع ديوايدر و استفاده از تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري از يك شبكه فلزي به صورت ستوني بلند استفاده مي شود. قرار دادن گياهان بر روي اين شبكه علاوه بر ايجاد يك ديوار جدا كننده محيطي سبز و شاداب را در هر اداره ايجاد مي كند.

نقش ديوايدرها در دكوراسيون دفاتر اداري

نقش ديوايدرها در دكوراسيون دفاتر اداري

تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري با توجه به متريال

بسته به اين كه از چه نوع متريالي در ديوايدرها استفاده شده است مي توان از تاثيرات مختلف آن بر فضا و دكوراسيون اداري سود برد. در فضاهايي كه سر و صدا يك عامل كاهش بازده كاري است از متريال هاي عايق صدا به عنوان ديوايدر استفاده مي شود.

در اين گونه فضاها بهتر است كه متريال شيشه، فوم و يا پروفيل انتخاب شود. در صورتي كه فضا از نور كم برخوردار است استفاده از شيشه يك گزينه بسيار مناسب به عنوان ديوايدر در اين فضا است. اما در صورتي كه محيط زياد سر و صدا ندارد و از نور خوبي هم بهره مند است بهترين گزينه استفاده از گياهان سبز به عنوان يك ديوايدر زيبا و روح بخش است. توجه به اين موارد تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري را افزايش مي دهد.

مزيت استفاده از ديوايدرها در فضاهاي اداري

  • ايجاد يك فضاي اختصاصي
  • افزايش راندمان كاري كارمندان
  • ارائه خدمات بهتر با استفاده از ديوايدر با متريال هاي عايق صدا
  • تاثير بر دكوراسيون داري با استفاده از طرح، رنگ و متريال هاي مختلف اين محصول
  • ايجاد هارموني متناسب با دكوراسيون اداري
  • قابليت جابجايي و سهولت در حمل و نقل به دليل وزن بسيار كم
  • قيمت مناسب با توجه به كاربري بالا

مزاياي استفاده از ديوايدر در فضاهاي اداري

مزاياي استفاده از ديوايدر در فضاهاي اداري

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

معمولا در فضاهايي كه نياز به ايجاد يك فضاي اختصاصي وجود دارد استفاده از ديوايدر و تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري بسيار چشمگير است. به همين دليل طراحي اين محصولات به شكل ها و طراحي هاي مختلفي صورت مي گيرد. به عنوان مثال بر روي ميزها مي توان از انواع ديوايدر به صورت روميزي استفاده نمود. اما در صورتي كه نياز به يك كار گروهي در اين فضا باشد اين محصولات يك مانع بزرگ براي تعامل ميان افراد محسوب مي شود. به همين دليل استفاده از ديوايدرها با قابليت تحرك در اين فضاها بسيار مورد توجه است.

علاوه بر آن استفاده از اين جداكننده ها به عناوين مختلف نظير كتابخانه، طبقه هايي براي قرار دادن لوازم دكوري علاوه بر ايجاد زيبايي بصري در محيط باعث تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري به صورت چشمگيرتر مي شود. همچنين استفاده از ديوايدرها با طراحي هاي خاص مانند قابليت جمع شوندگي و يا تغيير شكل نيز باعث تاثيرات زيادي بر دكوراسيون اداري مي شود. استفاده از طراحي هاي خلاقانه و نورپردازي هاي مبتكرانه در اين جدا كننده ها نيز يك راه كار ساده اما موثر بر زيبايي بيشتر دكوراسيون اداري است.

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

پربازديدترين مقالات آفن را در اين بخش دنبال نماييد

صندلي هاي اداري استاندارد چه ويژگي هايي دارند

 

امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : پارتيشن اداري، مبلمان اداري، ديوايدر،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۳۱:۵۰ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی