آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

براي بررسي و آگاهي از قيمت مبلمان اداري بهتر است در ابتدا با انواع مختلف اين مبلمان ها و همچنين استانداردهاي آن ها آشنا شويد. ما در اين مطلب براي آگاهي بيشتري شما از قيمت مبلمان اداري در زمان انتخاب، اطلاعاتي قرار داده‌ايم كه با كمك آن ها مي‌توانيد بهترين مبلمان اداري را با قيمت و كيفيت خوب تهيه كنيد. همان‌طور كه مي‌دانيد مبلمان اداري نقش به سزايي در زيبايي محل كار شما دارد. بنابراين حسن سليقه شما در اين زمينه مي‌تواند موجب رونق كسب و كار شما نيز شود.

مبلمان اداري   


يكي از مهم‌ترين قسمت‌ها در هر اداره يا شركت بخش دكوراسيون آن مي‌باشد كه مي‌تواند تأثير زيادي بر روي مراجعان و همچنين كاركنان آن مكان داشته باشد. به عبارت ديگر داشتن يك مبلمان اداري خوب باعث مي‌شود كه اعتبار كاري شما در بين مراجعه‌كنندگان زياد شود. مسلماً هر مبلماني بايد متناسب با محيط خاص خود به‌كار برده شود. يك مبلمان اداري خوب بايد داراي كيفيت و طول عمر بالا باشد.

مبلمان هاي اداري در طرح‌ها و كيفيت‌هاي مختلفي به بازار عرضه مي‌شوند اين مورد مي‌تواند شما را در انتخاب يك مبلمان خوب سردرگم كند اما ما در اين قسمت مهم‌ترين استانداردهاي يك مبلمان اداري و همچنين عواملي كه بر روي قيمت مبلمان اداري تأثير دارند را به شما نشان مي‌دهيم تا با خيال آسوده انتخاب كنيد.

مبلمان اداري-آفن 

 

تأثير ميز كنفرانس در قيمت مبلمان اداري


يكي از قسمت‌هاي اصلي هر سازمان يا شركت، اتاق كنفرانس و جلسات آن است. از آنجايي‌كه در اتاق كنفرانس اعضا به تبادل اطلاعات و بحث و مشورت مي‌پردازند، راحتي افراد اهميت زيادي پيدا مي‌كند. ميزهاي كنفرانس بسته به تعداد افرادي كه قرار است از آن استفاده كنند در نمونه‌هاي بزرگ و كوچك ساخته مي‌شوند. معمولاً اين ميزها در اشكال مختلف دايره، بيضي، مستطيل و مربع هستند كه انتخاب شكل آن بستگي زيادي به فضاي مورد استفاده شما دارد. يكي از نكاتي كه در زمان خريد ميز كنفرانس بايد به آن توجه كنيد اين است كه هر فرد به اندازه كافي فضاي در دسترس داشته باشد تا در زمان جلسات افراد دور ميز با مشكلي مواجه نشوند.

ميز كنفرانس-آفن

 

تأثير ميز مديريت در قيمت مبلمان اداري


براي آگاهي از قيمت مبلمان اداري بايد با انواع ميزهاي مديريت آشنا شويد. يكي از مهم‌ترين قسمت‌ها در هر شركت ميز مديريت است كه بايد شيك‌ترين و بزرگ‌ترين ميز موجود در شركت باشد و بر ساير ميزهاي موجود در آن محل اشراف داشته باشد. ميز مديريت در قيمت مبلمان اداري اهميت زيادي دارد. اين ميز بايد به گونه‌اي باشد كه به اندازه كافي فضاي در دسترس داشته باشد و داراي كشوها و كمدهاي متنوع باشد. از آنجايي‌كه اين ميز براي استفاده در مدت زمان‌هاي طولاني به كار برده مي‌شود بايد استانداردهاي كافي براي راحتي فرد مصرف‌كننده را داشته باشد و بر اساس اصول ارگونومي طراحي شود.

ميز رييس-آفن

 

تأثير ميز اداري در قيمت مبلمان اداري


اگر قصد داريد با قيمت مبلمان اداري آشنا شويد، بايد با طرح‌ها و شكل‌هاي مختلف ميز اداري هم آشنا شويد. ميز اداري يكي از پراستفاده‌ترين تجهيزات يك شركت است كه توجه به استاندارد بودن آن اهميت بسيار زيادي دارد. اين نوع ميزها نسبت به ميز مديريت سايز كوچك‌تري دارند و متناسب با نوع استفاده اشخاص طراحي مي‌شوند. در ميزهاي اداري معمولي نيز رعايت استانداردهاي ايمني براي راحتي و آسايش كاركنان در زمان استفاده اهميت زيادي دارد. ميزهاي اداري متناسب با نوع كاربردي كه دارند در نمونه‌هاي مختلف و با جنس‌هاي متفاوت چوبي يا فلزي عرضه مي‌شوند.

تأثير صندلي اداري در قيمت مبلمان اداري


يكي ديگر از عواملي كه بر روي قيمت مبلمان اداري تأثير زيادي دارد، صندلي‌هاي اداري هستند. همان‌طور كه مي‌دانيد صندلي‌هاي اداري در تعداد بالا استفاده مي‌شوند بنابراين اينكه يك صندلي كيفيت بالا و درعين‌حال قيمت مناسب داشته باشد باعث مي‌شود نيازي به خريد مجدد آن نداشته باشيد و اين عامل بر روي قيمت مبلمان اداري تأثير بسزايي دارد. در يك شركت و يا سازمان افراد بيشترين وقت خود را بر روي صندلي سپري مي‌كنند بنابراين اين صندلي‌ها بايد به گونه‌اي طراحي و ساخته شده باشند كه به ستون فقرات شخص آسيب وارد نكنند و باعث راحتي فرد در زمان استفاده شوند.

صندلي‌هاي نوع s يكي از پركاربردترين مدل‌هاي صندلي هستند كه متناسب با ارگونومي بدن طراحي شده‌اند و كمترين آسيب را به ستون فقرات وارد مي‌كنند. قابليت تا شدن صندلي تا زاويه 110 درجه، روكش صندلي، ضد عرق بودن، جنس بالش‌هاي صندلي و ... مواردي هستند كه در زمان خريد مبلمان اداري بايد به آن ها توجه كرد.

صندلي اداري-آفن

قيمت مبلمان اداري


همانطور كه در مطالب فوق گفته شد عوامل زيادي بر روي قيمت مبلمان اداري تأثير دارند. اگر قصد خريد مبلمان اداري داريد در ابتدا با قسمت هاي مختلف يك مبلمان اداري آشنا شويد سپس معيارهاي استاندارد هر يك را در نظر بگيريد تا بتوانيد بهترين مبلمان اداري را براي خود تهيه كنيد. ما بهترين مبلمان اداري را با قيمت و كيفيت مناسب در اختيار شما قرار مي دهيم. 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۷:۳۸ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی