آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

اگر قصد داريد كه يك دفتر وكالت باز كنيد ابتدا بايد بدانيد جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل بايد چگونه باشد. طراحي دفتر كار يك وكيل بايد به گونه اي باشد كه نيازهاي يك وكيل و مراجعه كنندگان آن را برطرف كند. شايد از نظر همه دفتر كار يك وكيل يك محيط كاملا ساده و بدون نياز به طراحي خاصي مي باشد.

طراحي دفتر يك وكيل بايد به گونه اي باشد كه اعتماد مراجعه كننده را جلب كند. نظم و انضباط در دفتر كار يك وكيل حرف اول را ميزند. براي آشنايي بيشتر با جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل ما را همراهي كنيد.

آشنايي با جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل

ابتدا بايد بدانيد جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل چيست؟ براي شروع كار يك وكيل نياز است در دفتر كارش به جزئيات مهمي از قبيل: ورودي دفتر وكالت، نورپردازي ورودي و دفتر وكالت، دكوراسيون اتاق انتظار، دكوراسيون دفتر وكيل، وسايل تزئيني در دفتر وكالت، انتخاب كاغذ ديواري، انواع سبك دكوراسيون دفتر وكالت، طراحي مبلمان به سبك مدرن، طراحي مبلمان به سبك كلاسيك، مهمترين بخش دفتر يك وكيل و ميز و صندلي وكيل توجه كند.

طراحي و مبلمان مناسب براي دفتر وكيل

طراحي و مبلمان مناسب براي دفتر وكيل

ورودي دفتر وكالت و نورپردازي ورودي آن

ورودي يك دفتر وكالت بايد به گونه اي باشد كه چشم مراجعه كننده را جذب كند. پلاك نام و عنوان يك وكيل بايد شيك و چشمگير باشد تا در زمان ورود حس خوشايند و امنيت را در فرد ايجاد كند. بهتر است ديوار ورودي دفتر وكالت را نيز زيبا و چشمگير طراحي كنند، براي مثال روي ديوار ورودي را از شيشه هاي تزئيني بكار ببرند.

قصد از آگاهي از جزئيات مهم طراحي يك دفتر وكيل، ايجاد حس امنيت در مراجعه كننده ميباشد. در قدم دوم نورپردازي بسيار حائز اهميت ميباشد به گونه اي كه نور در ورودي دفتر و در داخل دفتر بايد به ميزان كافي فضا را روشن كند تا حس ترس را در مراجعه كننده به وجود نياورد و با اطمينان خاطر مشكل خود را مطرح كند.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از مبلمان اداري آفن دنبال نماييد

انتخاب بهترين مبلمان براي مطب دكتر چگونه است

دكوراسيون اتاق انتظار و وسايل تزئيني در دفتر وكالت

گاهي ممكن است يك مراجعه كننده مدت زمان زيادي صبر كند تا نوبت آن برسد. براي به انتظار نشستن مراجعه كنندگان بايد محيطي را طراحي كنند تا بتوانند در اين فاصله بدون ايجاد خستگي و كسالت به انتظار نوبت خود بنشينند. دكوراسيون اتاق انتظار بايد به گونه اي باشد كه فرد مراجعه كننده در فاصله زماني انتظار، احساس خستگي و كسالت نكند. رنگ بكار رفته در اتاق انتظار بايد از تركيب دو رنگ شاد و خنثي مثل رنگ خاكستري با سبز يا زرد و ... باشد تا محيطي شاد و سرزنده را براي افراد حاضر در دفتر وكالت ايجاد كند.

در دفتر كار يك وكيل استفاده از وسايل تزييني بسيار مهم مي باشد زيرا بكار بردن وسايل تزئيني نه تنها فضا را به محيطي آرام تبديل مي كند، مي تواند براي لحظه اي كمك به فراموش كردن مشكلات مراجعه كنندگان نيز شود، براي مثال استفاده از تابلوهايي كه با رنگ ديوار و دكور سالن تناسب داشته باشد يا استفاده از يك كتابخانه و چند گل و گياه گزينه مناسبي ميباشد.

دكوراسيون و مبلمان مناسب براي دفتركار وكيل

دكوراسيون و مبلمان مناسب براي دفتركار وكيل

استفاده از كاغذ ديواري در دفتر وكالت

هميشه زمان حرف اول را براي يك وكيل ميزند به همين دليل قبل از دست زدن به هر كاري براي شروع به افتتاح يك دفتر از جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل تحقيقات لازم را مي كنند. يكي از دلايلي كه موجب مي شود تا كاغذ ديواري را جايگزين رنگ كردن كنند بوي رنگ و زمان بر بودن آن ميباشد. كاغذ ديواري با طرحها و رنگهاي متنوع اين امكان را به آنها ميدهد كه طرح مد نظرشان را با كمترين زمان ممكن نصب كنند.

طراحي مبلمان اداري مدرن و كلاسيك

  • طراحي مبلمان اداري مدرن: يكي از طراحي هايي كه امروزه بيشترين طرفدار را دارد استفاده از طراحي مدرن در ادارات مي باشد. استفاده از مبلمان مدرن، حق انتخاب رنگ بيشتري به شما مي دهد كه بايد علاوه بر رنگ، دكور اداره را نيز به سبك مدرن تغيير داد. در فضاهاي كوچك به راحتي مي توان از سبك مدرن با طرح هاي متنوعي استفاده كرد زيرا مناسبترين گزينه براي فضاهاي كوچك مي باشد.
  • استفاده از طراحي مبلمان اداري كلاسيك: سبك كلاسيك، يك سبك كاملا اروپايي مي باشد كه در آن بيشتر از چوب و رنگ قهوه اي به كار رفته است. در اين سبك علاوه بر مبل كلاسيك از كفپوش هاي چوبي، از دكور چوبي و ... بكار مي رود و سبك بسيار شيك و آرامش بخشي به محيط اداره مي دهد. 

طراحي دفتركار وكيل با مبلمان مدرن و كلاسيك

طراحي دفتركار وكيل با مبلمان مدرن و كلاسيك

نورپردازي در دفتر وكيل و انتخاب ميز و صندلي مناسب وكيل

يكي از جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل استفاده از نور در دفتر كار آن مي باشد. در دفتر يك وكيل استفاده از پرده هاي كركره گزينه مناسبي مي باشد، تا در صورت نياز با كنار رفتن پرده نور كافي به دفتر وارد شود و فضاي دفتر را روشن كند. استفاده از يك نور زرد علاوه بر نور طبيعي، به صورت غير مستقيم نيز مي تواند نور لازم را به فضا ببخشد.

به دليل اينكه يك وكيل بيشترين زمان خود را در دفتر كار خود و پشت ميز مي گذارند، انتخاب يك ميز و صندلي راحت بسيار جائز اهميت مي باشد. ميز وكيل دقيقا بايد روبروي در ورودي اتاق باشد. به غير از صندلي وكيل بيش از دو يا سه صندلي در اتاق قرار ندهند.

انتخاب ميز و صندلي وكيل بايد متناسب با طراحي دكوراسيون داخلي و سبك مبلمان انتخابي باشد. هميشه نظم در كار يك وكيل نشان دهنده دقت و نظم در كار آن وكيل نيز مي باشد به همين دليل يك وكيل بايد سعي كند در محل كار خود فضايي آرام و با نظم را طراحي كند تا مراجعه كنندگان با اطمينان كامل  وكالت خود را به آنها بسپارند.

سخن پاياني

همانطور كه بيان كرديم دقت به جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل بسيار حائز اهميت ميباشد و بايد به گونه اي باشد كه وكيل و مراجعه كننده در فضاي اداري دفتر به راحتي و با آرامش با هم ارتباط برقرار كنند.

پربازديدترين مطالب آفن را در اين بخش دنبال نماييد

دكوراسيون اداري مدرن و جديد با طراحي هاي جذاب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون دفتر وكيل، مبلمان اداري، انواع مبلمان اداري، مبلمان دفتر وكيل،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰:۱۷ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

براي انتخاب يك ميز و صندلي مناسب با روحيه و محل كار و نوع شغلتان مي توانيد آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي را مد نظر قرار دهيد. ميزهاي مديريتي داراي انواع و سبك هاي زيادي هستند كه مي توان به ميز مديريتي سلطنتي اشاره كرد.

انواع مختلف ميز كار

پر واضح است كه يك دكوراسيون شيك و خاص و در عين حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروريات يك كسب و كار است. يكي از موارد مهم كه در بدو ورود به دفتر يا اتاق كار مشاهده مي شود ميز كار است. يك ميز اداري خيلي كه رنگ و طرح آن با چيدمان، پرده ها، رنگ كاغذ ديواري و ... همخواني نداشته باشد مي تواند در قضاوت ديگران در مورد شما بي تاثير نباشد.

در مقابل، يك ميز كار كه به درستي انتخاب شده باشد و هماهنگ با ديگر المان هاي موجود در محل كارتان باشد مي تواند حس خوبي به كساني كه پا به دفتر شما مي گذارند بدهد. در ادامه به بررسي انواع مختلف ميز كار مي پردازيم. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي علاوه بر كمك به شما در جهت خريدي مطمئن، شما را با اصول طراحي و ديزاين دفتر كار ياري مي كند.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از آفن دنبال نماييد

راهنماي انتخاب ميز مديريت لوكس

ميز كار صاف و ساده

 يك دفتر ساده با ميز كار مستطيل شكل ساده خواهيد داشت. با اين نوع ميز مستقيم به اصل مطلب مي رسيم! يك صفحه ساده كه مدير با لبخندي پشت آن نشسته است. از مزاياي اين نوع ميز صرفه جويي در فضا است و  به طور كلي يكي از ارزان ترين مدل ها است و اغلب بيشترين استفاده را در فضاي باز دارد.

ميز جمع و جور (يا ميز گوشه اي)

 اين نوع ميز مي تواند در گوشه دفتر يا اتاق قرار بگيرد و مزيت آن اين است كه براي كار با رايانه راحت مي باشد و مي تواند فضاي كار در دفتر را جدا كرده و فضاي دفتر كارتان را براي چيدمان هاي ديگر باز كند. مي توانيد در گوشه اتاق فضاي كاري داشته باشيد و در گوشه‌ ي ديگر يك ميز بزرگ براي پذيرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل ميز مديريتيانواع مدل ميز مديريتي

ميز منحني شكل

 اين نوع ميز در قسمتي كه صندلي قرار دارد داراي يك انحنا و تورفتگي مي‌ باشد تا كار پشت آن راحت باشد و ميزان تسلط به هنگام كار با لپ تاپ يا رايانه بالا رود.

ميز سلطنتي

اين نوع ميز براي فضاها و كسب و كارهاي خاص كه سبك رويال را مي پسندند مناسب مي باشد. اين نوع مبلمان داراي ريزه كاري هاي فاخر و پر زرق و برق كار شده بر روي سطح يا لبه هاي كار است كه نوعي جلال و شكوه و زيبايي چشمگيري به دكوراسيون فضاي مورد نظر مي دهد. اين نوع سبك بيشتر مناسب مديران خاص پسند كه مي خواهند استايل پرابهتي داشته باشند و نظرها را به خود جلب كنند مناسب است.

اين طرح براي ميز مديريت مي تواند بي نظير باشد. اين اميز رئيس مبلمان هاست. در دفاتر مديران و مسئولان  ديده مي شود كه نمادي از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و كار او را به نوعي تضمين مي كند.

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي

عدم آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. پس براي آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با ما در اين مقاله همراه باشيد و تمام نكات را بدقت مد نظر داشته باشيد. نكات را يادداشت كنيد تا سردرگم نشويد. از اصول آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي اين است كه يك ميز اداري سلطنتي بهتر است كه از چوب باشد تا فلز يا جنس هاي ديگر.

چرا كه چوب ظاهري رسمي تر دارد و هم جهت با سليقه كلاسيك شما خواهد بود. بهترين چوب ها براي اين كار چوب گيلاس، افرا، توس، گردوي سياه و بلوط هستند. اين نوع چوب ها داري استحكام خوبي هستند. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با كيفيت و متناسب با كارتان به شما كمك خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشويد. در ادامه چند راه كار براي انتخاب اين نوع ميز و آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي صنعتي مطابق با استاندارها و سليقه شما به شما پيشنهاد مي دهيم.

ويژگي هاي ميز مديريت سلطنتيويژگي هاي ميز مديريت سلطنتي

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و انتخاب رنگ آن

حتما به ياد داده باشيد كه ميزتان را با توجه به ديگر وسايل موجود در اتاق كارتان انتخاب كنيد. اگر فضاي دفترتان روشن است پيشنهاد مي دهيم ميزتان مات و تيره باشد و بالعكس اگر تناليته فضا مات و تاريك است ميزتان را درخشان و روشن انتخاب كنيد چرا كه اين ميز جايگاه نشستن شماست و بايد متمايز از ديگر المان ها باشد تا شما به خوبي در آن بدرخشيد.

حتي اگر لوكس بودن در درخشش تعريف شده باشد، استفاده بيش از حد از نور واقعا لوكس نيست. در دفتر، نور براي اطمينان از راحتي بصري كارمندان ضروري است و به ما امكان مي دهد كارها را بدون خستگي چشم انجام دهيم. ولي زياده روي شما را بسوي دمده بودن سوق مي دهد. براي  قضاوت در مورد تأثير و ارتباط نور، چندين معيار بايد در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و يكنواخت روشنايي
  2. تعادل و هماهنگي رنگ ها
  3. تعادل نور براي جلوگيري از خيرگي

بديهي است كه همه فضاهاي كاري به روشنايي يكساني احتياج ندارند. نيازها با توجه به كاربرد و فعاليت انجام شده تعريف مي شوند. چراغ هاي روميزي، لوسترها، چراغ هاي كف، چراغ هاي ديواري ... هر چراغ روشنايي ويژگي هاي خاص خود را دارد. با اين حال، براي ايجاد يك نور مناسب، چندين نور اضافي لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد ميز بايد متناسب با فضاي اتاق انتخاب شود. مسلما يك ميز رويال و لاكچري در فضايي كوچك بسيار دفرمه جلوه مي‌كند و فضاي اتاق را شلوغ كرده و سليقه شما را زير سوال مي برد. يا انتخاب يك ميز كوچك در فضايي بزرگ ممكن است اين حس را القا كند كه جايگاه شما بعنوان مدير چندان مهم نيست. در اينجاست كه اهميت آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي بازم بنظر مي رسد.

ويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتيويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتي

انتخاب طرح مناسب براي ميز سلطنتي

به شما پيشنهاد مي كنيم پيش از آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و براي انتخاب طرح مناسب براي ميز به دكوراسيون هاي خانه هاي اعياني قرون وسطي در اروپا مراجعه كنيد. با يك سرچ ساده براحتي مي توانيد انواع طرح را مشاهده كنيد. به ياد داشته باشيد راحتي شما در پشت ميزي كه قرار است انتخاب كنيد در اولويت است. پس بهنگام طراحي اين نكته ها را به طراح خاطرنشان كنيد:

  1. جايي براي استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمين قرار دهد
  2. ميز طوري طراحي شود كه جايي براي تعبيه سيم ها و كابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهاي شما معلوم نباشد
  4. لبه هاي كارو حاشيه‌ هاي ميز زياد كار نشده باشد.
  5. بيش از حد سنگين نباشد تا حمل آن راحت باشد

امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ميز، ميز مديريت، ميز مديريت سلطنتي، خريد ميز مديريت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۴:۰۱:۰۰ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

آشنايي با تفاوت هاي مبلمان مهمان و اداري مي تواند به ما در انتخاب مبلي مناسب براي منزل يا محل كار كمك كند. در زمان هاي نه چندان دور، مبل هاي اداري و مهمان از يكديگر متمايز نمي شدند اما با گذشت زمان تفاوت هايي ميان اين دو به وجود آمد كه اين دو را از يكديگر متمايز كرد. مبل هاي اداري ظاهري ساده تر نسبت به مبل هاي مهمان دارند.

آشنايي با تفاوت هاي مبلمان مهمان و اداري بسيار كار آمد است و شما با دانستن اين تفاوت ها مي توانيد بهترين انتخاب را انجام دهيد. ابتدا بهتر است با مشخصات هر كدام از اين مبلمان ها آشنايي كامل داشته باشيد سپس تفاوت هاي اصلي آنها را بررسي كنيد.

مبلمان اداري چه مشخصاتي دارند؟

شايد فكر كنيد مبلمان اداري فقط مبل هايي كه در اداره استفاده مي كنند، هستند اما اينگونه نيست و شامل ميز جلسات، صندلي كاركنان، ميز كامپيوتر، صندلي مراجعين و... مي شوند. مشخصات مبلمان بسته به مكاني كه در آنجا قرار مي گيرند با يكديگر متفاوت هستند. از مبلمان ها در اتاق كنفرانس، سالن انتظار، اتاق كاركنان و... استفاده مي شود.

همچنين مبلمان هايي كه در بانك ها، مدارس، مطلب هاي پزشكان و ... استفاده مي كنند با يكديگر تفاوت هايي دارند. مبل هاي اداري به دليل استفاده زياد كاركنان و مراجعين بايد رنگ هاي تيره اي داشته باشند و همچنين بهتر است راحت و بدون هرگونه تزئينات اضافه باشند.

ويژگي هاي مبلمان اداري

ويژگي هاي مبلمان اداري

مشخصات مبلمان مهمان

مبل هايي كه در منزل استفاده مي كنيد مبلمان مهمان هستند. مبلمان مهمان نسبت به مبل هاي اداري رنگ هاي شادتر و طرح هاي شلوغ تري دارند. مبلمان هاي اداري شامل انواع مختلفي از جمله، مبل هاي سلطنتي، مبل هاي سنتي، مبل هاي كلاسيك، مبل هاي فوتون و مبل هاي لاوست مي شوند. انواع مختلفي كه نام برديم تنها قسمتي از انواع مبل ها هستند. مبلمان مهمان علاوه بر راحت بودن، بايد از زيبايي چشمگير و جذابي برخوردار باشند.

در زمان هاي قديم از مبل ها به عنوان لوازم لوكس منزل استفاده مي كردند اما در زمان حال مبل به يكي از وسايل ضروري منزل تبديل شده است. در انتخاب مبل هاي مهمان بايد نهايت دقت را داشته باشيد تا با گذشت زمان دچار كمردرد نشويد. در انتخاب مبل مهمان، دقت به پايه، پارچه، فوم و... مبل بسيار مهم است.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از آفن دنبال نماييد

مبلمان اداري دست دوم بخريم يا نخريم؟

آشنايي با تفاوت هاي مبلمان مهمان و اداري

همانطور كه در بالا گفتيم آشنايي با تفاوت هاي مبلمان مهمان و اداري بسيار كارآمد  و مهم است. مبل هاي اداري و مهمان در رنگ، جنس پارچه، طرح مبل و... با يكديگر متفاوت هستند. از مبلمان هاي اداري نمي توان در منزل به عنوان مبل مهمان استفاده كرد پس بهتر است با تفاوت هاي اين دو آشنايي كامل داشته باشيد. زماني كه قصد خريد مبلمان اداري و يا مبلمان مهمان را داريد بايد اندازه محيط را در نظر بگيريد و متناسب با آن، مبل مورد نظر را خريداري كنيد.

تفاوت هاي مبلمان اداري با مبلمان مهمان

تفاوت هاي مبلمان اداري با مبلمان مهمان

آشنايي با تفاوت هاي مبلمان مهمان و اداري در رنگ

يكي از تفاوت هاي مهم در بين مبلمان اداري و مبلمان مهمان، رنگ آنها است. مبلمان اداري به دليل اينكه در يك اداره قرار مي گيرند و روزانه تعداد زيادي مراجعه كنند از آنها استفاده مي كنند بهتر است رنگ هاي تيره اي داشته باشند تا لك نگيرند ولي در انتخاب رنگ مبلمان مهمان محدوديتي نداريد و مي توانيد از هر رنگي مطابق با سليقه شخصي خود انتخاب كنيد. بهتر است قبل از انتخاب رنگ مبل محيط و تم خانه را در نظر بگيريد و متناسب با آن رنگ مبل را انتخاب كنيد.

آشنايي با تفاوت هاي مبلمان مهمان و اداري در طرح

پيش از خريد و انتخاب مبل هاي اداري ابتدا بايد محيط مورد نظر را بررسي كرد و متناسب با آن مبلمان را تهيه كرد. مبلمان اداري علاوه بر اينكه بايد براي مراجعه كنندگان راحت باشند، بايد از زيبايي خاصي برخوردار باشند تا باعث جذب مراجعه كنندگان به آن محيط شوند.

در انتخاب مبلمان مهمان مي توانيد از طرح هاي گوناگوني استفاده كرد و در انتخاب طرح محدوديتي نداريد ولي بهتر است طرح مبل خود را متناسب با دكوراسيون منزل انتخاب كنيد. بطور مثال اگر دكوراسيون منزل شما مدرن است نبايد از مبل هاي سلطنتي استفاده كنيد. در انتخاب مبل مناسب جنس مبل بسيار مهم است و بايد به آن دقت بسيار شود.

تفاوت مبلمان اداري و مهمان در جنس

يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد، جنس مبل است. مبلمان اداري به دليل استفاده زياد بهتر است جنسي با طول عمر بالا داشته باشند و در صورت لك گرفتگي بتوان آنها را به راحتي تميز كرد. در ساخت مبلمان اداري بهتر است از پارچه بجاي چرم استفاده شود زيرا طول عمر بيشتري دارد. انتخاب جنس مبلمان مهمان بسته به سليقه شخصي شما آزاد است و شما مي توانيد از همه جنس ها استفاده كنيد اما بهتر است جنس هايي را انتخاب كنيد كه طول عمر بالايي دارند.

تفاوت هاي مبلمان اداري با مبلمان منازل

تفاوت هاي مبلمان اداري با مبلمان منازل

سخن آخر

قبل از خريد مبلمان مورد نظر خود ابتدا تفاوت مبلمان اداري و مهمان را بررسي كنيد  و در مورد سبك مورد نظر خود تحقيقات لازم را انجام دهيد. پيش از خريد مبلمان به جنس آنها و فوم هايي كه در نشيمن مبل استفاده مي شود نهايت دقت را به خرج دهيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را در خريد مبلمان داشته باشيد. 

پربازديدترين مطالب مجموعه آفن را در اين بخش دنبال نماييد

بررسي قيمت انواع پارتيشن ارزان اداري و خانگي


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : مبلمان منزل، مبلمان اداري، انواع مبلمان اداري، خريد مبلمان،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۵:۲۳ | نویسنده : admin |

<-PostTitle->

امروزه استفاده از سازه هاي پيش ساخته در فضاهاي مختلف بسيار رايج شده است. پارتيشن ها و ديوايدرها از جمله همين سازه هاي پيش ساخته هستند كه كاربردي بسيار مهم در ايجاد فضاهاي اختصاصي دارند. با تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري و ويژگي هاي اين سازه ها آشنا مي شويم.

ديوايدر چيست؟

شايد شما هم در فضاهاي اداري سازه هايي را مشاهده نموده باشيد كه به عنوان يك جدا كننده از آن استفاده شده است. اين سازه ها نه تنها فضايي اختصاصي را در يك مكان عمومي ايجاد مي نمايند بلكه به راحتي قابل جابجايي بوده و در صورت نياز مي توان آن را در محل ديگر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن اين سازه ها داراي قابليت آكوستيك بوده  و به هيچ وجه صدا از آن عبور نمي كند. به همين دليل ايجاد فضايي اختصاصي با امنيت بالا از مهم ترين تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري است.

معمولا در فضاهاي اداري ايجاد سروصدا باعث سردرگمي افراد و كارمندان شده و از بازده كاري كم مي نمايد. ديوايدرها با دارا بودن قابليت عدم عبور هرگونه صوت باعث ايجاد تمركز در افراد شده و راندمان كاري را افزايش مي دهد.

آشنايي با ديوايدر و ويژگي هاي آن

آشنايي با ديوايدر و ويژگي هاي آن

متريال در انواع ديوايدر

بسته به فضاي مورد استفاده مي توان از متريال هاي مختلفي جهت طراحي دكوراسيون داخلي استفاده نمود. اين تنوع در متريال باعث ايجاد هماهنگي بيشتر بين سبك انتخابي در طراحي داخلي و طراحي دكوراسيون داخلي مي شود. بيشتر افراد تصور مي كنند كه طراحي داخلي همان دكوراسيون داخلي است. اما طراحي سبك تعيين فضا براي هر كار است در صورتي كه طراحي دكوراسيون داخلي تعيين نوع چيدمان تجهيزات و مبلمان در اين فضا است.

به همين علت تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري نقشي تعيين كننده داشته و مي توان به انتخاب متريال مورد نظر در ساخت ديوايدرها به دكوراسيون داخلي زيباتر فضا كمك زيادي نمود. از متريال هاي مصرفي در توليد ديوايدرها مي توان به شيشه، ام دي اف، چوب، فلز و يا هر نوع متريال مورد علاقه اشاره نمود. هر كدام از اين متريال ها در زيبايي فضا نقش تعيين كننده داشته و تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري را افزايش مي دهد.

مطلب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از مبلمان اداري آفن دنبال نماييد

دكوراسيون داخلي با پارتيشن هاي فريم لس

تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري

ديوايدرها از جمله محصولات پر مصرف در ادارات هستند. تنوع در طرح و رنگ و متريال به ديوايدرها قابليت استفاده در هر نوع از فضاهاي اداري را بخشيده است و به ايجاد فضاي شاداب تر و آرامش بخش كمك زيادي نموده است. استفاده از گياهان به عنوان ديوايدر علاوه بر ايجاد محيطي زنده و پويا به ايجاد فضاي آرام و روح بخش در محيط هاي اداري منجر شده و افراد در اين فضاها از راندمان كاري بالايي برخوردار هستند. براي ايجاد اين نوع ديوايدر و استفاده از تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري از يك شبكه فلزي به صورت ستوني بلند استفاده مي شود. قرار دادن گياهان بر روي اين شبكه علاوه بر ايجاد يك ديوار جدا كننده محيطي سبز و شاداب را در هر اداره ايجاد مي كند.

نقش ديوايدرها در دكوراسيون دفاتر اداري

نقش ديوايدرها در دكوراسيون دفاتر اداري

تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري با توجه به متريال

بسته به اين كه از چه نوع متريالي در ديوايدرها استفاده شده است مي توان از تاثيرات مختلف آن بر فضا و دكوراسيون اداري سود برد. در فضاهايي كه سر و صدا يك عامل كاهش بازده كاري است از متريال هاي عايق صدا به عنوان ديوايدر استفاده مي شود.

در اين گونه فضاها بهتر است كه متريال شيشه، فوم و يا پروفيل انتخاب شود. در صورتي كه فضا از نور كم برخوردار است استفاده از شيشه يك گزينه بسيار مناسب به عنوان ديوايدر در اين فضا است. اما در صورتي كه محيط زياد سر و صدا ندارد و از نور خوبي هم بهره مند است بهترين گزينه استفاده از گياهان سبز به عنوان يك ديوايدر زيبا و روح بخش است. توجه به اين موارد تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري را افزايش مي دهد.

مزيت استفاده از ديوايدرها در فضاهاي اداري

  • ايجاد يك فضاي اختصاصي
  • افزايش راندمان كاري كارمندان
  • ارائه خدمات بهتر با استفاده از ديوايدر با متريال هاي عايق صدا
  • تاثير بر دكوراسيون داري با استفاده از طرح، رنگ و متريال هاي مختلف اين محصول
  • ايجاد هارموني متناسب با دكوراسيون اداري
  • قابليت جابجايي و سهولت در حمل و نقل به دليل وزن بسيار كم
  • قيمت مناسب با توجه به كاربري بالا

مزاياي استفاده از ديوايدر در فضاهاي اداري

مزاياي استفاده از ديوايدر در فضاهاي اداري

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

معمولا در فضاهايي كه نياز به ايجاد يك فضاي اختصاصي وجود دارد استفاده از ديوايدر و تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري بسيار چشمگير است. به همين دليل طراحي اين محصولات به شكل ها و طراحي هاي مختلفي صورت مي گيرد. به عنوان مثال بر روي ميزها مي توان از انواع ديوايدر به صورت روميزي استفاده نمود. اما در صورتي كه نياز به يك كار گروهي در اين فضا باشد اين محصولات يك مانع بزرگ براي تعامل ميان افراد محسوب مي شود. به همين دليل استفاده از ديوايدرها با قابليت تحرك در اين فضاها بسيار مورد توجه است.

علاوه بر آن استفاده از اين جداكننده ها به عناوين مختلف نظير كتابخانه، طبقه هايي براي قرار دادن لوازم دكوري علاوه بر ايجاد زيبايي بصري در محيط باعث تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري به صورت چشمگيرتر مي شود. همچنين استفاده از ديوايدرها با طراحي هاي خاص مانند قابليت جمع شوندگي و يا تغيير شكل نيز باعث تاثيرات زيادي بر دكوراسيون اداري مي شود. استفاده از طراحي هاي خلاقانه و نورپردازي هاي مبتكرانه در اين جدا كننده ها نيز يك راه كار ساده اما موثر بر زيبايي بيشتر دكوراسيون اداري است.

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

پربازديدترين مقالات آفن را در اين بخش دنبال نماييد

صندلي هاي اداري استاندارد چه ويژگي هايي دارند

 

امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : پارتيشن اداري، مبلمان اداري، ديوايدر،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۳۱:۵۰ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی