آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

براي انتخاب يك ميز و صندلي مناسب با روحيه و محل كار و نوع شغلتان مي توانيد آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي را مد نظر قرار دهيد. ميزهاي مديريتي داراي انواع و سبك هاي زيادي هستند كه مي توان به ميز مديريتي سلطنتي اشاره كرد.

انواع مختلف ميز كار

پر واضح است كه يك دكوراسيون شيك و خاص و در عين حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروريات يك كسب و كار است. يكي از موارد مهم كه در بدو ورود به دفتر يا اتاق كار مشاهده مي شود ميز كار است. يك ميز اداري خيلي كه رنگ و طرح آن با چيدمان، پرده ها، رنگ كاغذ ديواري و ... همخواني نداشته باشد مي تواند در قضاوت ديگران در مورد شما بي تاثير نباشد.

در مقابل، يك ميز كار كه به درستي انتخاب شده باشد و هماهنگ با ديگر المان هاي موجود در محل كارتان باشد مي تواند حس خوبي به كساني كه پا به دفتر شما مي گذارند بدهد. در ادامه به بررسي انواع مختلف ميز كار مي پردازيم. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي علاوه بر كمك به شما در جهت خريدي مطمئن، شما را با اصول طراحي و ديزاين دفتر كار ياري مي كند.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از آفن دنبال نماييد

راهنماي انتخاب ميز مديريت لوكس

ميز كار صاف و ساده

 يك دفتر ساده با ميز كار مستطيل شكل ساده خواهيد داشت. با اين نوع ميز مستقيم به اصل مطلب مي رسيم! يك صفحه ساده كه مدير با لبخندي پشت آن نشسته است. از مزاياي اين نوع ميز صرفه جويي در فضا است و  به طور كلي يكي از ارزان ترين مدل ها است و اغلب بيشترين استفاده را در فضاي باز دارد.

ميز جمع و جور (يا ميز گوشه اي)

 اين نوع ميز مي تواند در گوشه دفتر يا اتاق قرار بگيرد و مزيت آن اين است كه براي كار با رايانه راحت مي باشد و مي تواند فضاي كار در دفتر را جدا كرده و فضاي دفتر كارتان را براي چيدمان هاي ديگر باز كند. مي توانيد در گوشه اتاق فضاي كاري داشته باشيد و در گوشه‌ ي ديگر يك ميز بزرگ براي پذيرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل ميز مديريتيانواع مدل ميز مديريتي

ميز منحني شكل

 اين نوع ميز در قسمتي كه صندلي قرار دارد داراي يك انحنا و تورفتگي مي‌ باشد تا كار پشت آن راحت باشد و ميزان تسلط به هنگام كار با لپ تاپ يا رايانه بالا رود.

ميز سلطنتي

اين نوع ميز براي فضاها و كسب و كارهاي خاص كه سبك رويال را مي پسندند مناسب مي باشد. اين نوع مبلمان داراي ريزه كاري هاي فاخر و پر زرق و برق كار شده بر روي سطح يا لبه هاي كار است كه نوعي جلال و شكوه و زيبايي چشمگيري به دكوراسيون فضاي مورد نظر مي دهد. اين نوع سبك بيشتر مناسب مديران خاص پسند كه مي خواهند استايل پرابهتي داشته باشند و نظرها را به خود جلب كنند مناسب است.

اين طرح براي ميز مديريت مي تواند بي نظير باشد. اين اميز رئيس مبلمان هاست. در دفاتر مديران و مسئولان  ديده مي شود كه نمادي از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و كار او را به نوعي تضمين مي كند.

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي

عدم آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. پس براي آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با ما در اين مقاله همراه باشيد و تمام نكات را بدقت مد نظر داشته باشيد. نكات را يادداشت كنيد تا سردرگم نشويد. از اصول آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي اين است كه يك ميز اداري سلطنتي بهتر است كه از چوب باشد تا فلز يا جنس هاي ديگر.

چرا كه چوب ظاهري رسمي تر دارد و هم جهت با سليقه كلاسيك شما خواهد بود. بهترين چوب ها براي اين كار چوب گيلاس، افرا، توس، گردوي سياه و بلوط هستند. اين نوع چوب ها داري استحكام خوبي هستند. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با كيفيت و متناسب با كارتان به شما كمك خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشويد. در ادامه چند راه كار براي انتخاب اين نوع ميز و آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي صنعتي مطابق با استاندارها و سليقه شما به شما پيشنهاد مي دهيم.

ويژگي هاي ميز مديريت سلطنتيويژگي هاي ميز مديريت سلطنتي

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و انتخاب رنگ آن

حتما به ياد داده باشيد كه ميزتان را با توجه به ديگر وسايل موجود در اتاق كارتان انتخاب كنيد. اگر فضاي دفترتان روشن است پيشنهاد مي دهيم ميزتان مات و تيره باشد و بالعكس اگر تناليته فضا مات و تاريك است ميزتان را درخشان و روشن انتخاب كنيد چرا كه اين ميز جايگاه نشستن شماست و بايد متمايز از ديگر المان ها باشد تا شما به خوبي در آن بدرخشيد.

حتي اگر لوكس بودن در درخشش تعريف شده باشد، استفاده بيش از حد از نور واقعا لوكس نيست. در دفتر، نور براي اطمينان از راحتي بصري كارمندان ضروري است و به ما امكان مي دهد كارها را بدون خستگي چشم انجام دهيم. ولي زياده روي شما را بسوي دمده بودن سوق مي دهد. براي  قضاوت در مورد تأثير و ارتباط نور، چندين معيار بايد در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و يكنواخت روشنايي
  2. تعادل و هماهنگي رنگ ها
  3. تعادل نور براي جلوگيري از خيرگي

بديهي است كه همه فضاهاي كاري به روشنايي يكساني احتياج ندارند. نيازها با توجه به كاربرد و فعاليت انجام شده تعريف مي شوند. چراغ هاي روميزي، لوسترها، چراغ هاي كف، چراغ هاي ديواري ... هر چراغ روشنايي ويژگي هاي خاص خود را دارد. با اين حال، براي ايجاد يك نور مناسب، چندين نور اضافي لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد ميز بايد متناسب با فضاي اتاق انتخاب شود. مسلما يك ميز رويال و لاكچري در فضايي كوچك بسيار دفرمه جلوه مي‌كند و فضاي اتاق را شلوغ كرده و سليقه شما را زير سوال مي برد. يا انتخاب يك ميز كوچك در فضايي بزرگ ممكن است اين حس را القا كند كه جايگاه شما بعنوان مدير چندان مهم نيست. در اينجاست كه اهميت آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي بازم بنظر مي رسد.

ويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتيويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتي

انتخاب طرح مناسب براي ميز سلطنتي

به شما پيشنهاد مي كنيم پيش از آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و براي انتخاب طرح مناسب براي ميز به دكوراسيون هاي خانه هاي اعياني قرون وسطي در اروپا مراجعه كنيد. با يك سرچ ساده براحتي مي توانيد انواع طرح را مشاهده كنيد. به ياد داشته باشيد راحتي شما در پشت ميزي كه قرار است انتخاب كنيد در اولويت است. پس بهنگام طراحي اين نكته ها را به طراح خاطرنشان كنيد:

  1. جايي براي استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمين قرار دهد
  2. ميز طوري طراحي شود كه جايي براي تعبيه سيم ها و كابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهاي شما معلوم نباشد
  4. لبه هاي كارو حاشيه‌ هاي ميز زياد كار نشده باشد.
  5. بيش از حد سنگين نباشد تا حمل آن راحت باشد

امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ميز، ميز مديريت، ميز مديريت سلطنتي، خريد ميز مديريت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۴:۰۱:۰۰ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی