آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

اگر قصد داريد كه يك دفتر وكالت باز كنيد ابتدا بايد بدانيد جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل بايد چگونه باشد. طراحي دفتر كار يك وكيل بايد به گونه اي باشد كه نيازهاي يك وكيل و مراجعه كنندگان آن را برطرف كند. شايد از نظر همه دفتر كار يك وكيل يك محيط كاملا ساده و بدون نياز به طراحي خاصي مي باشد.

طراحي دفتر يك وكيل بايد به گونه اي باشد كه اعتماد مراجعه كننده را جلب كند. نظم و انضباط در دفتر كار يك وكيل حرف اول را ميزند. براي آشنايي بيشتر با جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل ما را همراهي كنيد.

آشنايي با جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل

ابتدا بايد بدانيد جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل چيست؟ براي شروع كار يك وكيل نياز است در دفتر كارش به جزئيات مهمي از قبيل: ورودي دفتر وكالت، نورپردازي ورودي و دفتر وكالت، دكوراسيون اتاق انتظار، دكوراسيون دفتر وكيل، وسايل تزئيني در دفتر وكالت، انتخاب كاغذ ديواري، انواع سبك دكوراسيون دفتر وكالت، طراحي مبلمان به سبك مدرن، طراحي مبلمان به سبك كلاسيك، مهمترين بخش دفتر يك وكيل و ميز و صندلي وكيل توجه كند.

طراحي و مبلمان مناسب براي دفتر وكيل

طراحي و مبلمان مناسب براي دفتر وكيل

ورودي دفتر وكالت و نورپردازي ورودي آن

ورودي يك دفتر وكالت بايد به گونه اي باشد كه چشم مراجعه كننده را جذب كند. پلاك نام و عنوان يك وكيل بايد شيك و چشمگير باشد تا در زمان ورود حس خوشايند و امنيت را در فرد ايجاد كند. بهتر است ديوار ورودي دفتر وكالت را نيز زيبا و چشمگير طراحي كنند، براي مثال روي ديوار ورودي را از شيشه هاي تزئيني بكار ببرند.

قصد از آگاهي از جزئيات مهم طراحي يك دفتر وكيل، ايجاد حس امنيت در مراجعه كننده ميباشد. در قدم دوم نورپردازي بسيار حائز اهميت ميباشد به گونه اي كه نور در ورودي دفتر و در داخل دفتر بايد به ميزان كافي فضا را روشن كند تا حس ترس را در مراجعه كننده به وجود نياورد و با اطمينان خاطر مشكل خود را مطرح كند.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از مبلمان اداري آفن دنبال نماييد

انتخاب بهترين مبلمان براي مطب دكتر چگونه است

دكوراسيون اتاق انتظار و وسايل تزئيني در دفتر وكالت

گاهي ممكن است يك مراجعه كننده مدت زمان زيادي صبر كند تا نوبت آن برسد. براي به انتظار نشستن مراجعه كنندگان بايد محيطي را طراحي كنند تا بتوانند در اين فاصله بدون ايجاد خستگي و كسالت به انتظار نوبت خود بنشينند. دكوراسيون اتاق انتظار بايد به گونه اي باشد كه فرد مراجعه كننده در فاصله زماني انتظار، احساس خستگي و كسالت نكند. رنگ بكار رفته در اتاق انتظار بايد از تركيب دو رنگ شاد و خنثي مثل رنگ خاكستري با سبز يا زرد و ... باشد تا محيطي شاد و سرزنده را براي افراد حاضر در دفتر وكالت ايجاد كند.

در دفتر كار يك وكيل استفاده از وسايل تزييني بسيار مهم مي باشد زيرا بكار بردن وسايل تزئيني نه تنها فضا را به محيطي آرام تبديل مي كند، مي تواند براي لحظه اي كمك به فراموش كردن مشكلات مراجعه كنندگان نيز شود، براي مثال استفاده از تابلوهايي كه با رنگ ديوار و دكور سالن تناسب داشته باشد يا استفاده از يك كتابخانه و چند گل و گياه گزينه مناسبي ميباشد.

دكوراسيون و مبلمان مناسب براي دفتركار وكيل

دكوراسيون و مبلمان مناسب براي دفتركار وكيل

استفاده از كاغذ ديواري در دفتر وكالت

هميشه زمان حرف اول را براي يك وكيل ميزند به همين دليل قبل از دست زدن به هر كاري براي شروع به افتتاح يك دفتر از جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل تحقيقات لازم را مي كنند. يكي از دلايلي كه موجب مي شود تا كاغذ ديواري را جايگزين رنگ كردن كنند بوي رنگ و زمان بر بودن آن ميباشد. كاغذ ديواري با طرحها و رنگهاي متنوع اين امكان را به آنها ميدهد كه طرح مد نظرشان را با كمترين زمان ممكن نصب كنند.

طراحي مبلمان اداري مدرن و كلاسيك

  • طراحي مبلمان اداري مدرن: يكي از طراحي هايي كه امروزه بيشترين طرفدار را دارد استفاده از طراحي مدرن در ادارات مي باشد. استفاده از مبلمان مدرن، حق انتخاب رنگ بيشتري به شما مي دهد كه بايد علاوه بر رنگ، دكور اداره را نيز به سبك مدرن تغيير داد. در فضاهاي كوچك به راحتي مي توان از سبك مدرن با طرح هاي متنوعي استفاده كرد زيرا مناسبترين گزينه براي فضاهاي كوچك مي باشد.
  • استفاده از طراحي مبلمان اداري كلاسيك: سبك كلاسيك، يك سبك كاملا اروپايي مي باشد كه در آن بيشتر از چوب و رنگ قهوه اي به كار رفته است. در اين سبك علاوه بر مبل كلاسيك از كفپوش هاي چوبي، از دكور چوبي و ... بكار مي رود و سبك بسيار شيك و آرامش بخشي به محيط اداره مي دهد. 

طراحي دفتركار وكيل با مبلمان مدرن و كلاسيك

طراحي دفتركار وكيل با مبلمان مدرن و كلاسيك

نورپردازي در دفتر وكيل و انتخاب ميز و صندلي مناسب وكيل

يكي از جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل استفاده از نور در دفتر كار آن مي باشد. در دفتر يك وكيل استفاده از پرده هاي كركره گزينه مناسبي مي باشد، تا در صورت نياز با كنار رفتن پرده نور كافي به دفتر وارد شود و فضاي دفتر را روشن كند. استفاده از يك نور زرد علاوه بر نور طبيعي، به صورت غير مستقيم نيز مي تواند نور لازم را به فضا ببخشد.

به دليل اينكه يك وكيل بيشترين زمان خود را در دفتر كار خود و پشت ميز مي گذارند، انتخاب يك ميز و صندلي راحت بسيار جائز اهميت مي باشد. ميز وكيل دقيقا بايد روبروي در ورودي اتاق باشد. به غير از صندلي وكيل بيش از دو يا سه صندلي در اتاق قرار ندهند.

انتخاب ميز و صندلي وكيل بايد متناسب با طراحي دكوراسيون داخلي و سبك مبلمان انتخابي باشد. هميشه نظم در كار يك وكيل نشان دهنده دقت و نظم در كار آن وكيل نيز مي باشد به همين دليل يك وكيل بايد سعي كند در محل كار خود فضايي آرام و با نظم را طراحي كند تا مراجعه كنندگان با اطمينان كامل  وكالت خود را به آنها بسپارند.

سخن پاياني

همانطور كه بيان كرديم دقت به جزئيات طراحي دفتر كار و مبلمان اداري يك وكيل بسيار حائز اهميت ميباشد و بايد به گونه اي باشد كه وكيل و مراجعه كننده در فضاي اداري دفتر به راحتي و با آرامش با هم ارتباط برقرار كنند.

پربازديدترين مطالب آفن را در اين بخش دنبال نماييد

دكوراسيون اداري مدرن و جديد با طراحي هاي جذاب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون دفتر وكيل، مبلمان اداري، انواع مبلمان اداري، مبلمان دفتر وكيل،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰:۱۷ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی