آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

براي انتخاب يك ميز و صندلي مناسب با روحيه و محل كار و نوع شغلتان مي توانيد آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي را مد نظر قرار دهيد. ميزهاي مديريتي داراي انواع و سبك هاي زيادي هستند كه مي توان به ميز مديريتي سلطنتي اشاره كرد.

انواع مختلف ميز كار

پر واضح است كه يك دكوراسيون شيك و خاص و در عين حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروريات يك كسب و كار است. يكي از موارد مهم كه در بدو ورود به دفتر يا اتاق كار مشاهده مي شود ميز كار است. يك ميز اداري خيلي كه رنگ و طرح آن با چيدمان، پرده ها، رنگ كاغذ ديواري و ... همخواني نداشته باشد مي تواند در قضاوت ديگران در مورد شما بي تاثير نباشد.

در مقابل، يك ميز كار كه به درستي انتخاب شده باشد و هماهنگ با ديگر المان هاي موجود در محل كارتان باشد مي تواند حس خوبي به كساني كه پا به دفتر شما مي گذارند بدهد. در ادامه به بررسي انواع مختلف ميز كار مي پردازيم. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي علاوه بر كمك به شما در جهت خريدي مطمئن، شما را با اصول طراحي و ديزاين دفتر كار ياري مي كند.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از آفن دنبال نماييد

راهنماي انتخاب ميز مديريت لوكس

ميز كار صاف و ساده

 يك دفتر ساده با ميز كار مستطيل شكل ساده خواهيد داشت. با اين نوع ميز مستقيم به اصل مطلب مي رسيم! يك صفحه ساده كه مدير با لبخندي پشت آن نشسته است. از مزاياي اين نوع ميز صرفه جويي در فضا است و  به طور كلي يكي از ارزان ترين مدل ها است و اغلب بيشترين استفاده را در فضاي باز دارد.

ميز جمع و جور (يا ميز گوشه اي)

 اين نوع ميز مي تواند در گوشه دفتر يا اتاق قرار بگيرد و مزيت آن اين است كه براي كار با رايانه راحت مي باشد و مي تواند فضاي كار در دفتر را جدا كرده و فضاي دفتر كارتان را براي چيدمان هاي ديگر باز كند. مي توانيد در گوشه اتاق فضاي كاري داشته باشيد و در گوشه‌ ي ديگر يك ميز بزرگ براي پذيرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل ميز مديريتيانواع مدل ميز مديريتي

ميز منحني شكل

 اين نوع ميز در قسمتي كه صندلي قرار دارد داراي يك انحنا و تورفتگي مي‌ باشد تا كار پشت آن راحت باشد و ميزان تسلط به هنگام كار با لپ تاپ يا رايانه بالا رود.

ميز سلطنتي

اين نوع ميز براي فضاها و كسب و كارهاي خاص كه سبك رويال را مي پسندند مناسب مي باشد. اين نوع مبلمان داراي ريزه كاري هاي فاخر و پر زرق و برق كار شده بر روي سطح يا لبه هاي كار است كه نوعي جلال و شكوه و زيبايي چشمگيري به دكوراسيون فضاي مورد نظر مي دهد. اين نوع سبك بيشتر مناسب مديران خاص پسند كه مي خواهند استايل پرابهتي داشته باشند و نظرها را به خود جلب كنند مناسب است.

اين طرح براي ميز مديريت مي تواند بي نظير باشد. اين اميز رئيس مبلمان هاست. در دفاتر مديران و مسئولان  ديده مي شود كه نمادي از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و كار او را به نوعي تضمين مي كند.

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي

عدم آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. پس براي آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با ما در اين مقاله همراه باشيد و تمام نكات را بدقت مد نظر داشته باشيد. نكات را يادداشت كنيد تا سردرگم نشويد. از اصول آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي اين است كه يك ميز اداري سلطنتي بهتر است كه از چوب باشد تا فلز يا جنس هاي ديگر.

چرا كه چوب ظاهري رسمي تر دارد و هم جهت با سليقه كلاسيك شما خواهد بود. بهترين چوب ها براي اين كار چوب گيلاس، افرا، توس، گردوي سياه و بلوط هستند. اين نوع چوب ها داري استحكام خوبي هستند. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با كيفيت و متناسب با كارتان به شما كمك خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشويد. در ادامه چند راه كار براي انتخاب اين نوع ميز و آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي صنعتي مطابق با استاندارها و سليقه شما به شما پيشنهاد مي دهيم.

ويژگي هاي ميز مديريت سلطنتيويژگي هاي ميز مديريت سلطنتي

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و انتخاب رنگ آن

حتما به ياد داده باشيد كه ميزتان را با توجه به ديگر وسايل موجود در اتاق كارتان انتخاب كنيد. اگر فضاي دفترتان روشن است پيشنهاد مي دهيم ميزتان مات و تيره باشد و بالعكس اگر تناليته فضا مات و تاريك است ميزتان را درخشان و روشن انتخاب كنيد چرا كه اين ميز جايگاه نشستن شماست و بايد متمايز از ديگر المان ها باشد تا شما به خوبي در آن بدرخشيد.

حتي اگر لوكس بودن در درخشش تعريف شده باشد، استفاده بيش از حد از نور واقعا لوكس نيست. در دفتر، نور براي اطمينان از راحتي بصري كارمندان ضروري است و به ما امكان مي دهد كارها را بدون خستگي چشم انجام دهيم. ولي زياده روي شما را بسوي دمده بودن سوق مي دهد. براي  قضاوت در مورد تأثير و ارتباط نور، چندين معيار بايد در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و يكنواخت روشنايي
  2. تعادل و هماهنگي رنگ ها
  3. تعادل نور براي جلوگيري از خيرگي

بديهي است كه همه فضاهاي كاري به روشنايي يكساني احتياج ندارند. نيازها با توجه به كاربرد و فعاليت انجام شده تعريف مي شوند. چراغ هاي روميزي، لوسترها، چراغ هاي كف، چراغ هاي ديواري ... هر چراغ روشنايي ويژگي هاي خاص خود را دارد. با اين حال، براي ايجاد يك نور مناسب، چندين نور اضافي لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد ميز بايد متناسب با فضاي اتاق انتخاب شود. مسلما يك ميز رويال و لاكچري در فضايي كوچك بسيار دفرمه جلوه مي‌كند و فضاي اتاق را شلوغ كرده و سليقه شما را زير سوال مي برد. يا انتخاب يك ميز كوچك در فضايي بزرگ ممكن است اين حس را القا كند كه جايگاه شما بعنوان مدير چندان مهم نيست. در اينجاست كه اهميت آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي بازم بنظر مي رسد.

ويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتيويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتي

انتخاب طرح مناسب براي ميز سلطنتي

به شما پيشنهاد مي كنيم پيش از آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و براي انتخاب طرح مناسب براي ميز به دكوراسيون هاي خانه هاي اعياني قرون وسطي در اروپا مراجعه كنيد. با يك سرچ ساده براحتي مي توانيد انواع طرح را مشاهده كنيد. به ياد داشته باشيد راحتي شما در پشت ميزي كه قرار است انتخاب كنيد در اولويت است. پس بهنگام طراحي اين نكته ها را به طراح خاطرنشان كنيد:

  1. جايي براي استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمين قرار دهد
  2. ميز طوري طراحي شود كه جايي براي تعبيه سيم ها و كابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهاي شما معلوم نباشد
  4. لبه هاي كارو حاشيه‌ هاي ميز زياد كار نشده باشد.
  5. بيش از حد سنگين نباشد تا حمل آن راحت باشد

امتیاز :

بازدید : 0

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1400/3/9  | ۱۳ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

تمام كسانيكه شاغل هستند اكثر مدت زمان زندگي خود را در محيط هاي كاري سپري ميكنند و كار كردن و سپري كردن مدت زمان طولاني مي تواند خسته كننده باشد. اما تمام صاحبان كار و كارمندان مي توانند تنها با رعايت و يا انجام چند راهكار كوچك، محيطي پر انرژي و بدون خستگي را براي خود فراهم كنند. هر يك از اين موارد كوچك مي تواند به كار بردن دكوراسيون داخلي زيبا و يا استفاده از مبلمان اداري راحت و استاندارد باشد كه در ادامه اين گزارش به معرفي هر يك از مواردي كه باعث مي شود تا محيط كاري بدون خستگي براي شما فراهم كند، خواهيم پرداخت.

فراهم كردن فضاي اداري مثبت و راحت 

براي اينكه در كسب و كار خود موفق باشيد بايد يك تيم بسيار عالي را براي شركت خود فراهم كنيد. براي داشتن يك تيم عالي هم بايد مواردي را انجام دهيد كه تمام اعضاي تيم شركت از كار كردن با شما راضي بوده و از محل كارشان انرژي مثبت دريافت كنند و با رضايت كامل به محل كارشان بيايند. تمام اين كارها مي توانيد با فراهم كردن محيطي منظم و قانونمند اما نه خشك، و همينطور داشتن دكوراسيون داخلي زيبا به همراه مبلمان راحت و استاندارد فراهم كنيد.
 
 
چند راهكار ساده براي از بين بردن خستگي در محيط اداري

در دفتر كار فضايي دوستانه ايجاد كنيد 
در ادامه موضوع بالا كه گفتيم بايد يك فضاي اداري مثبت و راحت ايجاد كرد، فراهم كردن فضاي اداري دوستانه نيز به داشتن تيمي قوي بسيار كمك مي كند. نبود فضاي دوستانه مانع از پيشرفت شما در زمينه كاريتان خواهد شد. 
 
براي از بين بردن خستگي از فضاي اداري، تنها كافيست صاحبان كسب و كار با ايجاد نگرش مثبت، داشتن رفتار محترمانه با تك تك كارمندان شركت خود، تبعيض قائل نشدن بين كارمندان شركت، ياد گرفتن مهارت گوش دادن، برقرار كردن ارتباط شخصي با كارمندان خود، داشتن ارتباط غير كاري، تشويق كردن همكاران و كارمندان خود به كار به خصوص اگر كاري كردند كه هم باعث خود و هم پيشرفت شركت شده، فضاي اداري را به يك فضاي دوستانه و صميمي تبديل كنند. 

طراحي به خصوص و منحصر به فرد اتاق هاي محل كار 

تك تك فضاهايي كه در شركت وجود دارد، هر كدام يك فضاي مهم در محيط اداري محسوب مي شود كه با مي تواند تاثيرات مثبت و يا منفي را به مراجعه كنندگان در برخورد اول خواهد داد. تمام بخش هاي مختلف اتاق بايد تمام ويژگي هاي خاص خود را برخوردار باشد. طراحي هر يك از فضاهاي محيط كار بايد به نحوي بوده كه علاوه بر زيبايي، راحتي ارابا رجوع را نيز فراهم كند. 
 
طراحي اتاق انتظار نيز بسيار اهميت دارد. زيرا اتاق انتظار يكي از بخش هاي مهم محيط اداري مي باشد و مراجعه كنندگان در برخورد اول با اين محيط رو به رو خواهند شد و تمام انرژي مثبت يا منفي كل محيط شركت را از اتاق انتظار دريافت خواهند كرد. در اتاق انتظار نيز بايد به نوع صندلي ها و همينطور روشنايي آن نيز توجه ويژه اي داشته باشيد.
 
استفاده از مبلمان اداري مناسب براي اتاق انتظار

انتخاب و استفاده از مبلمان اداري استاندارد و راحت 

در كنار موارد نام برده شده بالا ديگر مورد مهمي كه باعث مي شود محيط كاري بدون خستگي و پويا داشته باشيد، استفاده از مبلمان هايي است كه از استاندارد و راحتي كافي برخوردار باشد. استفاده از مبلمان اداري استاندارد و راحت علاوه بر اينكه در روحيه افراد بسيار تاثيرگذار است، در سلامت جسماني آنها نيز تاثير بسيار زيادي خواهد گذاشت. حتما بايد در فضاي اداري از يك ميز اداري استاندارد و همينطور صندلي اداري استاندارد استفاده شود. در ادامه به ويژگي هاي صندلي استاندارد خواهيم پرداخت. 
  • استفاده از هر يك از مبلمان هاي استاندارد مي تواند داراي ويژگي هاي زير باشد: 
  • بايد براي قسمت پايين كمر داراي استاندارد باشد 
  • بايد قابليت تنظيم ارتفاع هم براي صندلي و هم براي دسته هاي آن وجود داشته باشد. 
  • قابليت چرخش داشته باشد. 
  • بايد از پارچه خوب براي آن استفاده شده باشد
  • استفاده از زيرپايي براي كارمندان
انتخاب ميز و صندلي اداري استاندارد براي فضاي اداري
 
و اما در كنار نام بردن ويژگي هاي صندلي خوب و استاندارد، حال با ويژگي هاي يكي ميز خوب و استاندارد بهتر است آشنا شويد. ميزها هم همانند صندلي ها مي توانند تاثيرات زيادي بر روي كارمندان شركت بگذار و روحيه آنها را تحت تاثير قرار دهد. ويژگي هاي ميز استاندارد و خوب شامل موارد زير مي باشد:
  • داشتن فضاي مناسب براي قرار گيري پا 
  • داشتن ارتفاع مناسب و استاندارد ( براي اين كه ببينيد ارتفاع ميز مناسب است، دست‌هاي خود را با زاويه 90 درجه خم كنيد و ببينيد كه مي‌توانيد آن‌ها را به راحتي روي ميز قرار دهيد يا خير) 
  • قابليت قرار دادن صندلي در داخل ميز ( در صورتي كه نتوانيد اين كار را انجام دهيد، به سختي مي‎‌توانيد از كيبورد استفاده كنيد. راحتي بيشتر با انتخاب مبلمان اداري مدرن را همين حالا تجربه نماييد.) 

انتخاب بهترين مبلمان براي مطب دكتر

مطب پزشكان همانند ديگر فضاهاي اداري بايد از آرامش و استانداردهاي ويژه برخوردار باشد تا مراجعه كنندگاني كه به آنجا مي روند در مدت زمانيكه منتظر هستند تا نوبتشان شود، احساس راحتي كنند و آرامش داشته باشند. همانطور كه مي دانيد مطب پزشكان تنها جايي است افراد بسيار زيادي به آنجا مراجعه كرده و مدت زمان زيادي را منتظر مي مانند. پس به هنگام  انتخاب مبلمان براي مطب دكتر و همينطور استفاده از عناصر مناسب براي دكوراسيون داخلي آن بايد دقت لازم را داشت.
 
 استفاده از مبلمان مناسب براي مطب دكتر | مبلمان اداري آفن استفاده از مبلمان مناسب براي مطب دكتر

بهترين طراحي و رنگ را براي دكوراسيون داخلي شركت خود انتخاب كنيد 

در هنگام طراحي داخلي براي شركت خود يكي از مهمترين كارهايي كه بايد انجام دهيد انتخاب رنگ مناسب مي باشد. رنگي كه براي ديوار يا كاغذ ديواري كه استفاده مي كنيد بايد علاوه بر اينكه بر روحيه كارمندان تاثير مثبت بگذارد، بايد با رنگ مبلمان اداري استفاده در فضاي كار هماهنگي داشته باشد. در واقع تمام وسايلي كه براي يك فضا استفاده مي شود، بايد مكمل هم باشند. 
 
دكوراسيون داخلي مناسب براي محيط اداري
در انتها نيز بايد بگوييم براي داشتن محيط اداري پوياتر مي توانيد از آثار هنري و همينطور استفاده از مجله هايي براي خواندن استفاده كنيد. استفاده از مجله بيشتر براي مطب دكتر و آرايشگاه ها و همچنين استفاده از موسيقي ملايم براي آرايشگاه ها و محيط هايي كه در ان امكان پخش موسيقي باشد بسيار مناسب است.

امتیاز :

بازدید : 71

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1398/12/8  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

آيا ميزي براي افراد كوتاه قدي كه نياز به كارهاي ايستاده دارند وجود دارد؟
 
هميشه يكي از ملزومات مبلمان اداري ميز كار بوده است. در اين ميان ميزهاي ايستاده براي كساني كه نياز دارند تا كارهاي خودشان را به صورت ايستاده انجام دهند طراحي شده است. اين ميز اداري به گونه اي طراحي شده است كه كاربر بتواند به صورت ايستاده و يا با استفاده از يك صندلي نسبتا بلند كارهاي خودش را انجام دهد و بتواند به راحتي در اطراف آن حركت كند.
اين ميز انواع مختلفي دارد و شما در زمان انتخاب از نمونه هاي آماده گرفته تا نمونه هايي كه به صورت اختصاصي براي شما ساخته مي شود را مي توانيد پيدا كنيد. اما بهترين گزينه براي افراد كوتاه قدي كه به كارهاي ايستاده نياز دارند، ميزهايي هستند كه امكان تغيير ارتفاع را دارند. اين نوع ميز تمام انعطاف پذيري لازم را براي شما تامين مي كند. براي مثال ممكن است شما در زمان كار با كامپيوتر به ارتفاع خاصي نياز داشته باشيد، اما زماني كه قصد خواندن كتاب يا نوشتن را داريد، لازم باشد ارتفاع ميز را تغيير دهيد. همچنين، در مواقعي كه ممكن است چند نفر از ميز استفاده كنند، قابليت تغيير ارتفاع يكي از موضوعات ضروري است كه بايد رعايت نمائيد.
در ادامه، با ما همراه باشيد تا نكاتي كه براي خريد يك ميز اداري ايستاده و صندلي اداري بايد رعايت كنيد را با هم بررسي نماييم:
 
آيا به ميز اداري ايستاده نياز دارم؟ 
 
در صورتي كه در طول روز خيلي جابه جا مي شويد و حالت ايستادن خودتان را معمولا تغيير مي دهيد، يك ميز با قابليت تغيير ارتفاع مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. طبق تحقيقات نشستن زياد روي صندلي اداري آسيب هاي زيادي به ستون فقرات شما وارد مي كند؛ اما ممكن است براي برخي افراد ايستادن زياد، حتي از نشستن نيز ضرر بيشتري داشته باشد. به همين سبب، بهتر است به جاي خريد يك ميز اداري ايستاده، به فكر خريد يك ميز با قابليت تغيير ارتفاع باشيد. اين نوع ميز در افزايش راحتي، سلامت و راندمان كاري شما تاثير بسيار زيادي خواهد داشت.
 
 
آيا بايد يك ميز اداري جديد بخرم يا ميز قبلي خودم را به يك ميز ايستاده تبديل كنم؟ 
 
اين موضوع در ابتدا به خود شما بستگي دارد، اما موارد ديگري هم كه در اين موضوع نقش دارند، عبارتند از فضاي كار موجود و سطحي كه براي كار نياز داريد. براي پاسخ به اين سوال بهتر است فضايي كه ميز موردنظر اشغال مي كند و سطح كاري كه در اختيار شما قرار مي گيرد را هم مورد بررسي قرار دهيد. در مواقعي كه هميشه تمام وسايل موردنياز خودتان را روي ميز قرار مي دهيد و به فضاي بسيار زيادي نياز داريد، خريد يك ميز جديد توصيه مي شود؛ اما اگر به فضاي زيادي نياز نداريد، تبديل كردن ميز قبلي خودتان به يك ميز ايستاده گزينه بهتري است.
همچنين، بهتر است تطبيق پذيري ميز اداري با ديگر وسايل اتاق كار خودتان را هم از نظر كارايي و زيبايي در نظر بگيريد. براي مثال برخي از مدل هاي صندلي اداري به راحتي با ميزهاي اداري ايستاده تطبيق پذير نيستند. به همين سبب، بهتر است در زمان خريد ميز ايستاده به تطبيق پذيري آن با ديگر وسايل خودتان اطمينان حاصل كنيد.
 
كمترين و بيشترين ارتفاع يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟ 
 
همانطور كه قبلا گفته شد، بهتر است ميزي را انتخاب كنيد كه هم به صورت ايستاده و هم به صورت نشسته بتوانيد از آن استفاده نماييد. اين نوع ميز بيشترين ميزان انعطاف پذيري و سلامتي را براي شما تامين مي كند و علاوه بر آن، راندمان كاري و سلامتي بلند مدت شما را نيز تضمين خواهد نمود. تمامي ميزهايي كه با قابليت تغيير ارتفاع عرضه مي شوند يك محدوده تغيير ارتفاع منحصر به فرد دارند و بايد ميزي را انتخاب كنيد كه هم به صورت ايستاده و هم به صورت نشسته بتوانيد از آن استفاده نمائيد.
 
بهترين زاويه كارمند با ميز اداري
 
در صورتي كه فقط خودتان از ميز استفاده مي كنيد: 
به صورت كاملا راحت روي صندلي اداري بنشينيد و دست خودتان را به گونه اي روي ميز قرار دهيد كه هميشه براي تايپ كردن قرار مي دهيد. سپس، فاصله زمين تا زير آرنج خودتان را اندازه بگيريد. ارتفاع ميز در حالت نشسته بايد به همين اندازه باشد.
بايستيد و به همين شكل فاصله كف زمين تا زير آرنج خودتان را اندازه بگيريد. اگر از زيرپايي خاصي استفاده مي كنيد، بايد اندازه آن را هم در نظر بگيريد.
ميزي را انتخاب كنيد كه به خوبي با اين دو اندازه سازگار باشد.
اگر قد شما كوتاه است و نمي توانيد ملزومات مبلمان اداري پيدا كنيد كه با قد شما سازگار باشد، مي توانيد از زيرپايي و يا جاي كيبورد هم استفاده كنيد.
اگر ميز توسط دو يا چند نفر استفاده مي شود: 
 
پروسه ذكرشده در بخش قبلي را براي تك تك افراد (يا حداقل كوتاه قد ترين و بلندقدترين فرد گروه) دنبال كنيد.
ميزي را انتخاب كنيد كه ارتفاع آن براي كوتاه قدترين و بلندقد ترين فرد گروه مناسب باشد.
اگر نمي توانيد يك ميز براي كاربر كوتاه قد پيدا كنيد، مي توانيد از زيرپايي و جاي كيبورد هم استفاده كنيد.
عرض يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟
عرض ميز اداري يا فاصله جلو تا عقب آن نيز موضوع خيلي مهمي است و نبايد ناديده گرفته شود. عرض اكثر ميزهاي ايستاده حداقل 75 سانتي متر است كه براي اغلب كاربران كافي است. در صورتي كه عرض يك ميز اداري از اين ميزان كمتر باشد، باعث خواهد شد كه مانيتور خيلي به صورت نزديك شود و نتيجه آن خستگي چشم شما و كاهش كارايي خواهد بود.
 
طول يك ميز اداري بايد چقدر باشد؟
 
اين موضوع نيز بار ديگر، به فضاي موجود و نيازهاي شما برمي گردد. اكثر ميزهايي كه ارتفاع متغير دارند، در ابعاد و شكل هاي مختلف عرضه خواهند شد و شما بايد بهترين گزينه را بسته به نيازهاي خودتان انتخاب كنيد.
 
انتخاب ملزومات مبلمان اداري مناسب براي ميز ايستاده
 
تا به امروز خريد مبلمان اداري را به صورت آنلاين تجربه كرده ايد؟ جدا از مبلمان اداري، شما مي توانيد تمام ملزومات اداري را نيز به صورت اينترنتي تهيه نماييد. صندلي يكي از ملزومات مبلمان اداري است و به طور حتم به يك صندلي اداري نياز خواهيد داشت. البته به جاي اينكه به فكر خريد يك صندلي اداري حرفه اي و گران قيمت باشيد، مي توانيد از يك صندلي معمولي نيز استفاده كنيد تا بتوانيد كارهاي روزمره خودتان را انجام دهيد. فقط در صورتي به صندلي نياز نخواهيد داشت كه يكي از معدود كساني باشيد كه مي توانند هر روز ساعات زيادي را به صورت ايستاده كار كنند.
يكي ديگر از گزينه هايي كه داريد، صندلي هاي بار هستند. اين صندلي ها براي استفاده طولاني مدت مناسب نيستند و پس از 20 تا 30 دقيقه باعث خستگي مي شوند. همين امر باعث مي شود مغز شما دستور دهد كه بايستيد.
در مجموع، گزينه هاي زيادي براي افراد كوتاه قدي كه نياز دارند به صورت ايستاده كار كنند، وجود دارد؛ اما انتخاب بهترين گزينه ملزومات مبلمان اداري به نيازهاي شما بستگي دارد. در اين مقاله تلاش شد تمام گزينه هايي كه بايد براي انتخاب ميز و صندلي اداري در نظر بگيريد را بررسي كنيم؛ اما در صورتي كه سوال خاصي در اين زمينه داريد، هميشه مي توانيد آن را با ما در ميان بگذاريد.


امتیاز :

بازدید : 62

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1398/10/11  | ۱۳ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اگرقصد معرفي برند و كسب و كارتان را داريد ،جدا از نوع رفتار و طرز برخوردتان با همكاران و ارباب و رجوع ،دكوراسيون داخلي شركت و چيدمان مبلمان اداري  اتاق مديرت از مهم ترين نكاتي است كه بايد توجه اي ويژه به آن داشته باشيد. اتاق مديرت يعني همان جايي كه جلسات مهم اداره تان اعم از جلسات كاري و جلسات برون سازماني در آن برگزار مي شود ، معرف شما ، برند شما و شركتتان است .پس بايد نسبت به ساير واحد ها و يا اتاق هاي شركتتان  بيشتر به آن توجه نماييد . درنظر گرفتن فاكتور هايي مانند تعداد اتاق كارمندان فضاي محيط ، نوع چيدمان اتاق مديريت همه از مواردي است كه يك مدير به خوبي آن را درك كرده و با هماهنگي آيتم هاي موجود از نظر رنگ ، طرح و مدل بهترين ها را انتخاب مي كند. ميزمديريت ،صندلي مديريتي ، و ميز كنفرانس ازجمله آيتم هاي معمول اتاق مديريت است . طراحي دكوراسيون ، چيدمان مبلمان اداري ، نوع مبلمان به كار رفته در اتاق مديريت ، همه و همه از مواردي است كه چشم ارباب و رجوع و بازديد كننده گان را به سوي  شما و شركتتان جلب خواهد كرد.


امتیاز :

بازدید : 124

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اگر قصد داريد برند يا شركتتان را به ديگران معرفي كنيد ، يكي از مهم ترين مواردي كه بايد به آن دقت كنيد ، نوع دكوراسيون اداري و چيدمان مبلمان اداري تان است ،چرا كه در نگاه اول آنچه كه چشم ارباب و رجوع و بازديد كننده گان را به سوي شركت يا كسب و كارتان جلب مي كند نحوه چيدمان مبلمان  اداري خواهد بود . قبل از هرچيز خود را جاي بازديد كننده بگذاريد ، و از چشم آن ها به مجموعه خود نگاه كنيد ،از زواياي مختلف به مجموعه خود و آيتم هاي به كار رفته شركت نگاه كنيد .  ببينيد چه چيزي نيازي  به جابه جايي دارد ،و يا چه وسيله اي نياز به تغيير دارد . گاهي با كمي جابه جا كردن و تغييراتي  ساده  مي توانيد چيدماني خاص  و متفاوت را  اجرا نماييد .در هر حال فراموش نكنيد كه عدم هماهنگي مبلمان به كاررفته  در دكوراسيون اداره تان علاوه بر دادن حس بي روح  به ارباب و رجوع تان ساير همكارانتان را دل زده خواهد كرد .تركيب رنگ بندي ، طرح  ومدل مبلمان اداري با ساير آيتم هاي موجود بسيار اهميت دارد . اگر خودتان هيچ ايده اي براي جابه جايي مبلمان ، تغيير دكوراسيون و يا تهيه ملزومات اداري نداريد مي توانيد اين امر را به يك مجموعه  متخصص طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي بسپاريد.علاوه بر مبلمان اداري ، استفاده از پارتيشن اداري ،ميزهاي اداري و .. مي تواند در متفاوت جلوه دادن دكوراسيون داخلي به شما كمك كند .جدا از انتخاب مبلمان اداري ، كيفيت محصول يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه نماييد.اعتماد به برندي نام آشنا در زمينه طراحي دكوراسيون و استفاده از  مبلمان اداري  با كيفيت مي تواند كمك شاياني براي شمايي باشد كه به دنبال بهترين ها هستيد

 


امتیاز :

بازدید : 118

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مهم ترين قسمت  يك شركت اتاق مديريت و ست مديريتي آن  است چرا كه تمامي جلسات سازماني و برون سازماني در  آن انجام ميپذيرد. نحوه چيدمان مبلمان اداري و مجموعه   مديريتي بسيار مهم است ، چرا كه آن چه كه ارباب و رجوع يا همكارانتان را در نگاه اول جلب مي كند نوع چيدمان مبلمان اداري و به طور كلي دكوراسيون داخلي اتاق مديريت است . ميز مديريت  يكي از مهم ترين ملزومات اداري ، در كنار مبلمان اداري  ، زيبايي و شكوه اتاق مديريت را دوچندان خواهد كرد .پس انتخاب آن از نظر هماهنگي با رنگبندي ، طرح  و مدل در كنار ساير آيتم هاي موجود زيبايي كار را چندين برابر خواهد كرد .دست شما براي انتخاب باز هست ، فقط كافيست كمي چاشني سليقه را به انتخابتان اضافه كنيد.انتخاب مبلمان كلاسيك يا مبلمان مدرن كه بسته به فضاي مد نظرتان مي توانيد آن را در اتاق مديريتتان اجرانماييد . بسته به طرحي كه انتخاب مي كنيد گاهي استفاده از مبلمان اداري كلاسيك حس لوكس ولاكچري بودن را به همكاران و ارباب و رجوع شركتتان مي دهد .كيفيت محصول انتخابي يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به ان دقت نماييد ، چرا كه ميزي كه آن را خريداري ميكنيد ،سال ها همراه شماست و بايد ازآن استفاده كنيد.بهتر است براي بهره وري بهتر از طراحان خبره دكوراسيون داخلي كمك بخواهيد .با اينكار علاوه بر گرفتن مشاوره و داشتن پيشنهاد بيشتر مي توانيد از مبلمان متفاوت تر و خاص ارباب و رجوع و همكارنتان استفاده كنيد .


امتیاز :

بازدید : 119

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

در صنعت دكوراسيون داخلي همواره با فرارسيدن سال نو شاهد معرفي  انواع مختلف مبلمان اداري هستيم .مبلماني كه هر كدام قابليت ها و خصوصياتي منحصر به فرد دارند .ويژگي هاي مانند مبلمان تغيير پذير ، مبلمان با ارگونومي بالا ، مبلمان كم جا و بسياري ديگر .در اين مطلب قصد داريم تا شما را با محصولات مبلمان اداري آشنا كنيم.ما را با خواندن اين مطلب همراهي كنيد.اولين محصولي كه به معرفي آن خواهيم پرداخت ميزاداري است .ميز اداري خود به انواع گوناگون ميز مديريت ، ميز كارشناسي و ميز كارمندي تقسيم مي شود . قطعا با توجه به سليقه و فضاي مورد نظر محيط اداري انتخاب از انواع آن متفاوت خواهد بود .ناگفته نماند كه در تمامي اين مدل ها علاوه بر داشتن حق انتخاب در رنگبندي ، مي توانيد نوع آن را ازبين كلاسيك يا مدرن انتخاب كنيد.يكي از پرفروش ترين محصولات اين دسته ميز اداري مدرن است ،يكي ديگر از انواع شاخه هاي مبلمان اداري ،صندلي ادراي است .اين محصول نيز همانند ميز اداري در زيرشاخه هاي صندلي مديريت ، صندلي كارمندي و صندلي كارشناسي قابل تهيه ميباشد.قيمت محصولات مبلمان اداري با توجه به امكانات آن ، و خصوصيات منحصر به فردي كه براي ان در نظر گرفته شده است ،كاملا متفاوت است .


امتیاز :

بازدید : 129

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

هر سال مدل هاي جديدي از دكوراسيون و مبلمان به بازار مي آيد و مبلمان اداري هم بخشي از آن است. مدل هاي محبوب سال ۲۰۱۸ هم به بازار آمده اند و در اين ميان طرح ها و رنگ هاي زيبايي به چشم مي خورد. در اين جا مي خواهيم تعدادي از مدل هاي جديد مبلمان اداري را معرفي كنيم تا هنگام خريد با توجه به مدل هاي روز اقدام به خريد كنيد..ديگر زمان استفاده از فضاهاي شلوغ و كشوهاي در هم گذشته است. هر چه زمان پيش مي رود مدل هاي ساده تر وكاربردي تر محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند. در مدل هاي 2018 شما قفسه هاي طبقه بندي شده، رنگ هاي روشن و خطوط صاف بيشتري در طراحي ها مي بينيد. اين خطوط و طراحي هاي ساده اجازه مي دهد كه شما محيط بيشتري براي كار كردن داشته باشيد و راحت تر جا به جا شويد.مبلمان اداري تنظيم پذير يكي از جديدترين شكل هاي مبلمان اداري در سال جديد هستند. اين نوع مبلمان اداري به سازمان ها اجازه مي دهد تا به راحتي جلسات آموزشي و جلسات داخلي را برگزار كنند و  در عين حال بتوانند از مهمانان زيادي هم پذيرايي كنند بدون اينكه نگران مبلمان اداري و چينش آن ها باشند. مبلمان تنظيم پذير به شما اجازه مي دهد كه براي مشتريان و كاركنان خود يك فضاي راحت درست كنيد، ميزها و صندلي ها و غيره همگي به راحتي تغيير مي كنند و در صورت نياز كوچك يا بزرگ مي شوند. مبلمان اداري كلاسيك در طي دهه ها تغييرات زيادي كرده است. فرم هاي غير متعارف مبل هاي اداري امروزه بسيار مورد توجه قرار دارند. مثلا اداره اي كه چيدمان مبل هايش مثل يك كافيشاپ است يا مبل هاي راحت و نرم و قطعاتي كه با تكنولوژي مزين شده اند در حال محبوب شدن هستند. همه اين ها براي اين است كه محيط كار را تبديل به جايي كند كه كارمندان در آن احساس راحتي كنند و با علاقه به كار خود مشغول شوند.مبل هاي ارگونوميك هم نوع ديگري از مبلمان اداري هستند. با توجه به اينكه اغلب افراد ساعت هاي طولاني در ادارات روي صندلي مي نشينند، مبل هاي ارگونوميك مي توانند كمك زيادي كنند. براي جلوگيري از كمر درد و عوارض مشابه زياد نشستن مي توانيد از مبل هاي ارگونوميك استفاده كنيد. طراحي مبلمان اداري به صورتي كه به عنوان مثال مانيتور زاويه مناسبي با بدن داشته باشد، از نكات مورد توجه در طراحي مبلمان ارگونوميك است.  

 


امتیاز :

بازدید : 132

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اينكه يك شركت موفق داشته باشيد بايد تعداد ارباب رجوع هاي شركت تان زياد باشد تا سبب افزايش اعتبار شركت شما شود. حال در كنار كاري كه در شركت انجام مي دهيد بايد ظاهر شركت شما مثل مبلمان اداري و دكوراسيو داخلي آن بتواند نظر و اعتماد مراجعه كنندگان را جلب كند.در اين نوشتار قصد داريم يك راهنمايي كامل به شما براي اينكه يك مبلمان اداري خوب انتخاب كنيد، ارائه كنيم. تمام چيزهايي كه بايد بدانيد در اختيار شما قرار مي دهيم.بايد حتما يك مبلمان اداري شيك و زيبا براي دفتر و شركت خود انتخاب كنيد. بايد بتوانيد در ديد ارباب رجوع تصويري خوب از خود به جا بگذاريد و حس اعتماد طرف مقابلتان را جلب كنيد پس زيبايي و شيك بودن اصل مهمي به شمار مي رود.در كنار زيبايي ، يك مبلمان كار آمد نيز انتخاب كنيد. مبلماني كه با محيط شركت شما همخواني دارد و باعث زيبايي آن مي شود. اگر بدون توجه به كارآمد بودن مبلمان صرفا به زيبايي توجه كنيد، باعث مي شود كه در چيدمان شركت خود به دردسر بيفتيد. ممكن است راحتي را فداي زيبايي كرده باشيد و بازده كاركنان شركتتان كاهش بيابد. پس حتما به زيبايي و كارآمدي در كنارهم توجه كنيد.از انواع مبلمان اداري مي توان به ميز منشي، ميز مديريت، ميز جلسات، ميز كاركنان، ميز كار گروهي و صندلي هاي ارباب رجوع اشاره كرد.هر كدام از اين مبلمان اداري محل قراري خاص، شرايط و نكاتي خاص دارند كه بايد رعايت شوند. اگر به آن ها توجه نكنيد ممكن است عواقب آن روي كار شما و سرمايه شما اثرات منفي داشته باشد.براي ميز منشي بايد  توجه داشته باشيد كه بايد يك ميز جادار و بزرگ در نظر گرفته شود و در جايي از شركت قرار گرفته باشد كه منشي به تمام نقاط دسترسي كافي داشته باشد، همچنين بايد نزديك دفتر مديريت نيز باشد. نكته ديگر نيز بايد اطراف آن فضاي خالي براي حضور ارباب رجوع نيز در نظر گرفته شود و مراجعه كنندگان به آساني بتوانند به ميز براي رسيدگي به كار هايشان دسترسي داشته باشند


امتیاز :

بازدید : 123

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

فضاى ادارى و دكوراسيون داخلى محيط كار شما اهميت بسياري در روند كاري و جلوه اجتماعي خواهد داشت و مبلمان اداري يكي از پارامتر هاي ايجاد فضاي ايده آل و مناسب است. لازم است كه شما، در ايجاد فضايي رسمي و مدرن و در عين حال راحت و ساده تلاش كنيد؛ تركيب و هارموني صحيح و به كار بردن خلاقيت در انتخاب و چيدمان، سبب جلوه اي زيبا و به روز در محيط كار شما خواهد شد.انتخاب مبلمان صحيح سبب احترام و مشتري مداري شما و راحتي و آسودگي كاركنان خواهد شد. به دليل اهميت مبلمان و تأثير در دكوراسيون داخلي، در ادامه در رابطه با نقش و انتخاب مبلمان اداري مناسب، صحبت خواهيم كرد:

اهميت مبلمان اداري مناسب

 مبلمان اداري يكي از مواردي است كه سبب جلب نظر و توجه افراد در هنگام ورود به فضاي اداري و محيط كار شما خواهد شد. در صورتي كه مبلماني مدرن و كارآمد را براي محيط كار خود انتخاب كنيد علاوه بر كارآيي، سبب زيبايي محيط و دكوراسيون داخلي نيز خواهد شد.امروزه در اكثر اماكن و فضاهاي اداري مي توانيد مبلماني متناسب با فضاي كوچك يا بزرگ را مشاهده كنيد و نقش آن را در ايجاد تأثير مثبت براي عوامل و كارمندان و همچنين مشتريان و ارباب رجوع مشاهده كنيد. در واقع مي توان گفت امروزه مبلمان اداري و مدرن جايگزين صندلي و ميزهاي ساده و قديمي در گذشته شده است.تركيب صحيح رنگ و بافت مبلمان در كنار ديگر فاكتورهاي طراحي داخلي، هارموني شيكي را براي محيط كاري شما رقم خواهد زد. بنابراين از نقش مبلمان اداري  در محيط اداري خود غافل نباشيد و متناسب با فضاي خود، مبلماني مناسب و با كارآيي بالا را انتخاب كنيد و سبب ايجاد فضايي لوكس در محيط كار خود شويد.

 

مبلمان اداري مختلف 

با توجه به نقش و اهميت مبلمان مدرن اداري، در هر فضايي مي توان از مبلمان اداري و مشتقات آن استفاده كرد و فضاي مناسبي را جهت امور كاري و اداري و همچنين ايجاد فضايي راحت جهت كار و استراحت ايجاد نمود. در واقع مبلمان از نوع اداري شامل تجهيزاتي است كه به فضاي كسب و كار شما جلوه خاصي مي دهد و سبب نظم دادن اشيا و محيط مي شود. مبلمان اداري محدود به فضاي اداري نخواهد شد بلكه طيف گسترده اي از اماكن و فضاها مانند منازل، مدارس، دانشگاه، بانك، بنگاه، سالن كنفرانس، آموزشگاه و ... را پوشش مي دهد و كاربرد اساسي در طراحي و دكوراسيون داخلي آن ها خواهد داشت.

 همچنين مبلمان اداري شامل انواع مختلف ميز مديريت، ميز مطالعه، صندلي و ميز كامپيوتر، پارتيشن اداري، ميز تحرير، صندلي هاي اداري، قفسه كتابخانه، قفسه بايگاني اسناد، كمد و ... است كه بر اساس نوع محيط اداري شما و كاربرد آن، در انواع مدل هاي مختلف ساخته و توليد مي گردد.

 

انتخاب مبلمان اداري

امروزه تنوع بالاي در مبلمان در انواع اشكال و جنس ها و رنگ ها، سبب جلب رضايت همه ي اقشار مردم با سليقه هاي مختلف شده است و شما به راحتي مي توانيد مبلمان اداره خود را متناسب با سليقه و محيط خود  انتخاب كنيد. تا اينجا با انواع مبلمان اداري كلاسيك و كاربرد آن ها آشنا شده ايم، حال براي انتخاب مبلمان اداري مناسب لازم است كه فاكتورهايي را در نظر گرفته و سپس اقدام به خريد مبلمان اداري مناسب كنيم.

ابعاد محيط و فضاي اداري

پيش از اينكه اقدام به خريد مبلمان اداره و محيط كار خود كنيد، ابعاد فضا و مكان مورد نظر خود را بررسي كنيد و بر اساس بزرگي يا كوچكي فضاي خود مبلماني مناسب را انتخاب كنيد. سعي كنيد در فضاي كوچك از مبلماني با ابعاد بزرگ استفاده نكنيد و از فضاي در دسترس خود، استفاده اي مضاعف و كارآمد كنيد. بنابراين سعي كنيد مبلمان خود را هماهنگ با فضاي محيط كار انتخاب كنيد.

 حرفه و نوع استفاده ي مبلمان اداري

لازم است كه موارد استفاده مبلمان اداري مختلف را بدانيد و بر اساس نوع حوزه ي كاري خود مبلمان اداري كلاسيك متناسب را انتخاب كنيد. انواع مختلفي از مبلمان اداري  بر حسب نوع حرفه و شغل وجود داشته كه رعايت  تناسب مبلمان با كار شما ضروري است.

مبلمان اداري آفن

كيفيت و سلامت 

 يكي از نكات ضروري در هنگام انتخاب مبلمان، كيفيت محصول است تا بتواند جوابگوي نياز كاري شما باشد و كيفيت و بازدهي مناسبي را نيز به همراه داشته باشد. بنابراين در انتخاب مبلمان اداري مناسب، بررسي سطح كيفي محصول را فراموش نكنيد. يكي از اجزاي مهم و اساسي در مبلمان، صندلي است و دليل اهميت آن نقشي است كه در سلامت كاركنان و عوامل ايفا مي كند. همچنين به علت اينكه معمولاً  افراد ساعت هاي متوالي را در هنگام كار هستند و از اين مبلمان استفاده مي كنند لازم است محصولي انتخاب شود كه به حفظ سلامتي و حتي كاهش خستگي كارمندان نيز كمك كند و استفاده مكرر آن سبب آسيب جسماني نيز نشود. 

قيمت مناسب مبلمان اداري 

در خريد مبلمان براي حرفه خود ، بر اساس بودجه خود محصولي با كيفيت مناسب، ظاهري زيبا و متناسب با دكوراسيون خود را انتخاب كنيد؛ بالا بودن قيمت مبلمان اداري به منظور كيفيت و دوام بالاي آن نخواهد بود. امروزه با وجود تنوع بسيار بالاي مبلمان ، صرف نظر از نقش زيبايي شناسي، ابتدا به كيفيت يك محصول توجه كنيد و براساس سطح كيفي آن اقدام به خريد كنيد. تناسب در دكوراسيون و طراحي داخلي

مبلمان اداري جزئي از طراحي داخلي و دكوراسيون محيط كار شما محسوب مي شود و سبب زيبايي، تفكيك و استفاده ي صحيح از فضا مي شود؛ بنابراين از طراحي صحيح آن غافل نشويد.رنگ، يكي از عوامل مهم در دكوراسيون و طراحي فضاي كاري شما است و سعي كنيد با خلاقيت و نوآوري، مبلمان اداري كلاسيك و مدرني متناسب با دكوراسيون محيط اداري خود انتخاب كنيد.

 


امتیاز :

بازدید : 132

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

موضوعي كه اين روزها تأثير مستقيمي در انتخاب ميز مديريت و ميز اداري دارد فضاي داخل اداره است. فرض كنيد وارد يك شركت شويد و تمامي فضاي آن با ميز و سرويس مبل پر شده باشد قطعا در اين شرايط حس خوبي نخواهيد داشت بنابراين نكته در اين لاين استفاده از سرويس هايي است كه با شرايط فضاي داخلي شركت همخواني داشته باشد.شركت هايي كه فضاي كمي دارند عموما بهتر است از ميز و مبل هاي فلزي استفاده كنند. به اين ترتيب از ديد ارباب رجوع فضاي شركت بزرگتر خواهد رسيد. ميزها و مبل هاي چرمي كه داراي پايه هاي عريض هستند هرگز در فضاهاي كوچك مناسب به نظر نمي رسد. در نظر داشته باشيد كه قيمت ميز مديريت فلزي به نسبت مدل هاي ديگر ارزان و مناسب تر اعلام شده است.خوشبختانه دسته بندي دقيقي براي قيمت ميز مديريت ديده مي شود و اين موضوع دست خريدار را بازتر خواهد گذاشت.قيمت ميز مديريت در نوع درجه يك شايد در نگاه اول گران به نظر برسد اما با كمي تحقيق مشخص مي شود كه شما يكبار براي هميشه اين هزينه را پرداخت خواهيد كرد.فرض كنيد اداره شما در محيطي مرطوب قرار دارد در اين شرايط استفاده از روكش هاي چرم براي بخش هاي ميز مديريت قطعا پس از گذشت زمان مي تواند كيفيت خود را از دست داده و گزينه مناسبي محسوب نشد. ما از بهترين چرم هاي مرغوب براي محصولاتمان استفاده مي كنيم.قيمت ميز مديريت در نوع ميان رده بسيار عالي و قابل قبول به نظر مي رسد اغلب افراد سعي مي كنند ميزهاي مديريت ميان رده را انتخاب كنند، اين محصولات از كيفيت مناسبي برخوردار هستند و مي توانند سالها مورد استفاده قرار بگيرند. قيمت ميز مديريت ميان رده به صورت دوره اي تغيير مي كند و بستگي به متراژ خريد شما دارد.گزينه بعدي در خصوص قيمت ميز مديريت ارزان است، در واقع شرايطي فراهم كرديم تا افراد بتوانند اين محصول را در قيمت هايي بسيار ارزان خريداري كنند. اين محصولات نيز از كيفيت مناسبي برخوردار هستند.


امتیاز :

بازدید : 126

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

همان طور كه از اسم آن مشخص است مبلمان ادراي مدرن مناسب زندگي روزمره با  امكاناتي به روز مانند طراحي ارگونومي ، قابليت تبديل پذيري در برخي از مدل ها و ...    به بازار عرضه مي گردد ، درمقابل مبلمان كلاسيك نيز در طرح  ورنگبندي ساده تر و  فارق ازهرگونه  امكاناتي توليد و به بازار عرضه مي گردد.ديده شده كه بعضا براي پركردن فضا هاي اداري با متراژهاي بالا از انواع و اقسام مبلمان اداري چه از نوع كلاسيك چه مدرن در كنار هم استفاده كردند. اين نكته رابه ياد داشته باشيد كه درهم وشلوغ بودن مبلمان اداري در محيط كارتان نه تنها به زيبا سازي محيط اداره تان كمك نخواهد كرد بلكه  از ديد ارباب و رجوع بسيار زشت و ناپسند خواهد بود .بهتراست به جاي پر كردن مبلمان جو ر وا جور از مبلمان شكيل تر استفاده كنيد .بسياري از طراحان براي پر كردن فضاي اداري متراز بالا  مبلمان اداري كلاسيك را پيشنهاد مي دهند .مبلمان اداري كلاسيك به فضا احساس بزرگي، اعتبار و شكوه ميبخشد و محيطي دل انگيز و جذاب را ايجاد ميكند. همچنين مبلمان كلاسيك باعث ميشود مراجعه كننده حس كند شما فردي قابل اطمينان و معتبر هستيد و اين براي موقعيت كاري شما بسيار مناسب است . اينكه كدام يك از اين دو براي چيدمان اداري محيط كارتان انتخاب شود ، كاملا امري است سليقه اي ، كه باتوجه به ضاي مدنظرتان چه ازنظر وسعت و چه از نظر طراحي كه مدنظرتان است مي توانيد يكي از ان دو رابرگزينيد.ناگفته نماند كه معمولا قيمت مبلمان كلاسيك با توجه به استايل خاص و شكيل تر بودن اين دسته از مبلمان بسيار گران تر از مبلمان اداري مرسوم بازار است ،


امتیاز :

بازدید : 132

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/1  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

درصنعت دكوراسيون داخلي همواره با فرارسيدن سال نو شاهد معرفي  انواع مختلف مبلمان اداري هستيم .مبلماني كه هر كدام قابليت ها و خصوصياتي منحصر به فرد دارند .ويژگي هاي مانند مبلمان تغيير پذير ، مبلمان با ارگونومي بالا ، مبلمان كم جا وبسياري ديگر .در اين مطلب قصد داريم تا شما را با محصولات   مبلمان اداري آشنا كنيم.مارا با خواندن اين مطلب همراهي كنيد.اولين محصولي كه به معرفي آن خواهيم پرداخت ميزاداري است .ميز اداري خود به انواع گوناگون ميز مديريت ، ميز كارشناسي و ميز كارمندي تقسيم مي شود . قطعا با توجه به سليقه و فضاي مورد نظر محيط اداري انتخاب از انواع آن متفاوت خواهد بود .ناگفته نماند كه در تمامي اين مدل ها علاوه بر داشتن حق انتخاب در رنگبندي ، مي توانيد نوع آن را ازبين كلاسيك يا مدرن انتخاب كنيد.يكي از پرفروش ترين محصولات اين دسته ميزاداري مدرناست ،يكي ديگر از انواع شاخه هاي مبلمان اداري ،صندلي ادراي است .اين محصول نيز همانند ميز اداري در زيرشاخه هاي صندلي مديريت ، صندلي كارمندي و صندلي كارشناسي قابل تهيه مي باشد.قيمت محصولات مبلمان اداري با توجه به امكانات آن ، وخصوصيات منحصر به فردي كه براي ان در نظر گرفته شده است ،كاملا متفاوت است .


امتیاز :

بازدید : 140

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/1  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

چه درسمت يك مدير شركت باشيد چه كارمندي معمولي ،اگر قصد خريد مبلمان اداري را داشته باشيد بد نيست به نكاتي كه در ادامه مطلب به آن اشاره خواهيم كرد توجه نماييد.اولين چيزي كه اربا ب و رجوع از بازديد محيط كارتان نظرشان را جلب خواهد كرد نوع چيدمان مبلمان اداري خواهد بود .توجه به طرح ، رنگبندي و هماهنگي ساير ملزومات اداري با مبلمان اداري باعث خواهد شد در نگاه اول چيدمان شما بسيار شكيل و زيبا ديده شود.هرگز براي پركردن فضاي اداري با متراژهاي بالا از مبلمان اداري شلوغ و درهم استفاده نكنيد ، به جاي آن از مبلمان اداري شكيل تر و مناسب فضاي اداري تان استفاده كنيد.بعضا ديده شده كه در ادارات بزرگ جهت پركردن فضا از مبلمان اداري كلاسيك در كنار مبلمان مدرن استفاده شده است .اين كار نه تنها فضاي اداره تان را زيبا نمي كند بلكه باعث مي شود تا محيط كاري تان ظاهري خشك وناپسند داشته باشد.از انواع مبلمان اداري مي توان به ميز منشي، ميز مديريت، ميز جلسات، ميز كاركنان، ميز كار گروهي و صندلي هاي ارباب رجوع اشاره كرد.براي قسمت هايي كه ارباب رجوع به اتاق كاركنان مي آيد بايد كامپيوتر بر روي ميز به طوري قرار گرفته باشد تا پشت مانيتور به سمت وي باشد و ارباب رجوع نتواند صفحه مانيتور را ببيند تا از درز اطلاعات مهم و خصوصي جلوگيري شود.جدا از مواردي كه به آن ها اشاره شد.استعلام  قيمت كالاهاي مدنظرتان نظير قيمت ميز اداري ،قيمت صندلي اداري و به طوركلي قيمت كليه ملزومات اداري بايد به درستي انجام شود تا كالايي كه قصد خريد آن را داريد بدانيد چه قدر برايتان هزينه برداراست.


امتیاز :

بازدید : 146

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/1  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اگر قصد داريد در منزل يا محل كارتان بهترين چيدمان و دكوراسيون را به كار ببريد نيازي نيست حتما از وسايل گران قيمت استفاده كنيد .با كمي خلاقيت و نكاتي كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد مي توانيد دكوري خاص وجذاب داشته باشيد .با ما با خواندن اين مطلب همراه شويد.يكي از اشتباهات رايج دكوراسيوني كه به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهاي تزييني روي ديوار در ارتفاعي نامناسب و بيش از حد بلند است.براي افزودن رنگ به دكوراسيون، ابتدا از عناصري همچون كوسن‌هاي مبل يا كلاهك آباژور استفاده كنيد و پس از بررسي دقيق نتيجه كار و رضايت از آن رنگ‌ها، تدريجا افزودن رنگ را به دكوراسيون منزلتان گسترش دهيد.به هم ريختگي و شلوغي فضا نه تنها سبب تخريب جلوه دكوراسيون مي‌شود بلكه افراد در آن فضا زندگي پر استرس و نا‌آرامي را تجربه مي‌كنند. لازم نيست همه وسايلي را كه احساس مي‌كنيد زيبا هستند در دكوراسيون خانه‌تان جا دهيد چراكه ممكن است باعث شلوغي بيش از حد شود.جدا از در نظر گرفتن رنگ  يا طرح مهم ترين چيز انتخاب يك مبلمان اداري مناسب است ،البته اين كاملا نظري شخصي است ، چه قصد استفاده از مبلمان اداري مدرن داشته باشيد يا مبلماني كلاسيك .استفاده از هركدام از آن ها در دكوراسيونتان مي تواند باعث بهتر ديده شدن چيدمانتان شود.تركيب مبلمان اداري ، رنگبندي ، و استفاده بهينه از فضا قطعا فضايي شيك و جذاب را به همراه خواهد داشت. شركت مبلمان اداري آفن با ارائه محصولات متنوعي اعم از ميز اداري ،مبلمان اداري ، پارتيشن اداري و بسياري ديگر براي افراد خوش سليقه ومشكل پسند بهترين ها را ارائه مي نمايد .براي اطلاع از قيمت ميز اداري ، قيمت مبلمان اداري ، پارتيشن اداري و يا ساير محصولات توليدي شركت مي توانيد با شماره 0218399 تماس حاصل نماييد


امتیاز :

بازدید : 135

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/2/15  | ۱۰ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اتاق كنفرانس به محلي براي تبادل نظر و گفتگو گفته مي شود . پس اتاق كنفرانس را مي توان به عنوان يكي از ملزومات در هر اداره و هر شركت ناميد . همچنين جهت برگزاري جلسه ميان كاركنان شركت نياز به يك مكان مجزا دارد .

1.انواع ميز كنفرانس

2.ميزهاي كنفرانس با پذيرايي و بدون پذيرايي

3.ميز كنفرانس با طراحي خاص

4.مدل ميز كنفرانس

ميز هاي كنفرانس همانند ديگر وسايل موجود در شركت ها در شكل و طرح هاي گوناگون عرضه مي شوند و اغلب از جنس MDF، شيشه، آلومينيومي، تركيبي و چرم مي باشند .

 

در اندازه و شكل ميز كنفرانس بايد بر اساس طول و عرض اتاق كنفرانس انتخاب شود و يا بر اساس تعداد حاضرين در جلسه و نحوه برگزاري كنفرانس مشخص شود . به اين صورت كه اگر تعداد افراد حاضر در آن جلسه بيشتر از 70-80 نفر است، بهترين انتخاب براي ميز كنفرانس  به شكل دايره و بيضي است چرا كه تمامي افراد بايد اشراف داشته باشند تا بتوانند به صورت رو در رو با يكديگر به بحث و تبادل نظر بنشينند . قيمت ميز كنفرانس با توجه به جنس و ابعاد و اشكال مختلف مي تواند متفاوت باشد .مبلمان اداري نقش بسيار مهمي در افزايش پتانسيل و بهره وري يك مجموعه دارد . زماني كه شما مبلمان مناسبي داريد توانايي اين را داريد كه بهره وري مجموعه خود را وارد مرحله اي تازه كرده و بالا ببريد . به اين منظور بايد از شر مبلمان اداري قديمي و خسته كننده خود خلاص شويد و جاي انها را به مبلمان اداري مدرن بدهيد  .

 


امتیاز :

بازدید : 119

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/2/4  | ۰۷ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

ميز اداري از لوازم ضروري براي ارگان ها و ادارات و نهادها و سازمان ها به شمار مي رود . بسياري از مديران شركت ها وسواس زيادي در انتخاب ميز اداري دارند و خيلي اوقات در انتخاب ميز با سختي مواجه مي شوند . مخصوصا اگر يك شركت از بخش هاي مختلفي تشكيل شده باشد . يك تصور غلط وجود دارد و آن اين است كه با وجود با وجود اين كه اين كار كاري كاملا علمي است و نياز به تخصص و مشاوره دارد چرا كه انتخاب صحيح يك ميز اداري براي كاركنان در بهره وري و بازدهي كاركنان آن مجموعه تاثير بسزايي دارد .اما با وجود كارگاه هاي مختلف طراحي و ساخت در ميزهاي اداري، سفارش و تهيه ميزهاي اداري و ميز اداري مدرن بسيار آسان مي شود . در انتخاب بهترين مبلمان اداري بايد بالاترين قيمت را پرداخت كرد چرا كه از كيفيت و همچنين طراحي عالي برخوردار است . چرا كه روكش ميزها به گونه اي است كه طبيعي تر نشان داده مي شوند . مبلمان اداري كلاسيك داراي ويژگي هاي فراواني مانند كشوها، فايلينگ و طبقه بندي براي قراردادن انواع وسايل كاري تان و ... است .


امتیاز :

بازدید : 108

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/2/4  | ۰۷ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مبلمان واژه‌اي است كه پيش از اين‌ها تنها براي مبل‌ها استفاده مي‌شد، ولي امروزه كاربرد گسترده‌تري پيدا كرده است. امروزه مبلمان اداري كه اصطلاحي است هميشه آن را شنيده‌ايم، تنها شامل مبلمان نمي‌شود. اين اصطلاح براي تمام لوازمي كه براي تجهيز يك محيط كاري استفاده مي‌شود به كار مي‌‌رود. مبلمان اداري شامل ميز و صندلي‌ها، ميز مديريت، ميز كنفرانس، ميز منشي و مبلمان پذيرايي و خيلي از لوازم ديگر مي‌شود. حتي پارتيشن‌هاي اداري، كمدها و فايل‌ها را نيز در بر مي‌گيرد. خريد اين تجهيزات به دليل تنوعي كه اين بازار دارد ممكن است زمان زيادي از شما بگيرد. خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد

 

صندلي اداري

موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد

پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.

نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.

يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

انتخاب ميز اداري

بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.

ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.

ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد.

 

انتخاب پارتيشن اداري

در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.

 

 

در محيط‌هاي كاري چند نوع ميز وجود دارد كه شامل موارد زير است:

  • ميز كارمندي
  • ميز مديريت
  • ميز منشي
  • ميز گروهي
  • ميز كنفرانس

اين ميزها با توجه به كاراييشان داراي انواع مختلفي هستند. مثلاً ميزهاي مديريت انواع مدرن و كلاسيك دارند و با مواد اوليه مختلفي ساخته مي‌شوند. ميز منشي مي‌تواند يك ميز معمولي مانند تمام ميزهاي كارمندي يا به شكل كانتر باشد. ميزهاي كنفرانس نيز در اندازه‌ها و طرح‌هاي مختلف با كارايي‌هاي متفاوت در بازار موجود هستند.

صندلي‌ها نيز خود به چند دسته تقسيم مي‌شوند كه شامل صندلي‌هاي كارمندي و صندلي‌هاي رياست مي‌شود.

قفسه‌ها، كمدها و انواع فايلينگ نيز بسته به حجم پرونده‌ها و نياز شركت در طرح‌ها و اندازه‌ها مختلف قابل توليد هستند.

براي پذيرايي از مراجعه كنندگان وجود يك بخش با مبلمان مناسب محيط اداري نيز براي هر شركتي الزامي به نظر مي‌رسد. انتخاب نوع و تعداد آنها نيز بسته به اندازه محيط شما دارد. در كل انتخاب هر نوع مبلمان اداري به مساحت محيط شما بستگي دارد.

 

 


امتیاز :

بازدید : 131

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/11/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد.ما در اين جا سعي نموده ايم بهترين نكات درباره خريد مبلمان اداري را بازگو كنيم تا شما به آن چه مي خواهيد براي انتخاب مبلمان اداري نزديك شويد.

1-انتخاب صندلي اداري
موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد
پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.
نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.
يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

2-انتخاب ميز اداري
بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.
ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.
ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد. براي اينكه ميز كار شما عمر بيشتري داشته باشد به دنبال ميزي باشيد كه سطح آن با روكش فرميكا يا ملامينه پوشيده شده باشد.

 

3-انتخاب پارتيشن اداري
در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.


امتیاز :

بازدید : 143

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/7/26  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

وجود يك ست مبلمان اداري خوب و استاندارد در محل كار علاوه بر حفظ پرستيژ شركت و دفتر كار، به راحتي و آسايش كارمندان كمك مي كند. در يك دفتر كار ممكن است ميز كارمندان مختلف بر اساس سمت و يا رتبه شغلي آن ها متفاوت باشد. در اين مكان ها ميز منشي نيز تا حدود زيادي با كارمندان ديگر متفاوت است چرا كه نحوه كار منشي و ضرورياتي كه براي انجام كار خود به آن ها نياز دارد و همچنين دفاتر و اسنادي كه بايد در دسترس داشته باشد ميز كار او را نسب به ساير كارمندان متفاوت مي كند. جاي لوازم مربوط به كار منشي مثل كامپيوتر، پرينتر، فكس و اسكنر نيز بايد به درستي مشخص شده باشد تا او به هنگام كار به آن ها دسترسي داشته باشد. در مجموع در بيشتر دفاتر اداري ميز منشي ها و مسئول دفتر ها بزرگ تر و كامل تر است و اين ها همه در راستاي بهينه سازي كار منشي و به تبع آن كل مجموعه انجام مي گيرد.

 

شركت طراحي دكوراسيون داخلي و مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه به صورت تخصصي به كار طراحي، ساخت و اجراي مبلمان اداري مي پردازد و موفق شده است در زمينه بهينه سازي محيط كار و افزايش راندمان در فضاي اداري گامي بلند بردارد. اين شركت تخصصي، بهترين و كاربردي ترين ايده ها در زمينه طراحي داخلي و در مقاله مبلمان اداري خوب چه ويژگي هايي دارد؟ شما را در انتخاب هرچه بهتر مبلمان اداري راهنمايي مي كند.


امتیاز :

بازدید : 144

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/5/4  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |